Ik ben volgens mij ook niet te zwaar voor de Welsh, ik weeg namelijk 45 kilo. Dit was mijn laatste Welsh-post. Nu gaan we het weer over de Shetjes hebben!
Hier is de eigenaar van mijn verzorgShet wel eens op Zorro gaan zitten, volwassen man, en een rondje gaan stappen. Sindsdien accepteert ze nauwelijks meer iemand op haar rug...
Ik zeg niet dat de eigenaar gek is, hij is ervaren paardenman, maar hij overschat Shetten nogal...
Met Jacky vandaag aan de hand gewandelt, vond hij hartstikke leuk (Omdat hij gras mocht eten natuurlijk..) Hij draafde ook echt de hele tijd alsof ie vergat dat er wel iemand aan het touwtje hing
veerxsjimm
Geplaatst: 07-12-11 19:27
ik rij nog af en toe op mn verzorgshetjes. ben 13 en al best lang.. daarom doe ik het niet vaak en lang. verder zijn er nog genoeg andere leuke dingen om samen met je shetter te doen ; vrij springen , wandelen longeeren , lange lijnen , VD en met een karretje.
LoveMickey
Geplaatst: 07-12-11 20:40
Ik ben 14 en rij nog steeds wedstrijden op mijn shetlander! Kan prima...
ik heb er een keer op gereden maar ben druk bezig om haar voor de kar te beleren maarja ze was trouwens wel braaf onder het rijden en erg actief maar vaak er op rijden niet echt eigenlijk nooit
ik longeer haar heel vaak enzo
baron2008
Geplaatst: 09-03-13 17:16
ik weet dat dit een oude topic is maar hoezo zielig in verhouding met grote paarden zijn shetlanders veel sterker en ik ben zelf 1.53 ongeveer weeg net 40 kg en heb een eige shet zolang hij nog kan bokken en gek doen met mij er op vind ik dat ik nog niet te zwaar ben en ik krijg ook een keer in de zoveel tijd les dit gaat hartstikke goed. het gaat er niet om of je te groot bend maar hoe zwaar je bend en als er een te groot iemand op een c/d pony zit is het niet zielig ??