Ik vermoed ook inderdaad de tinkers, of de lippi's, of iets in die richting. Wat meer barokke paarden zou ik ook wel gaaf vinden hoor. Maar mijn voorkeur gaat nu inderdaad ook uit naar de pony familie's, aangezien we alleen de shetters, de fallabella's, en de dartmoors hebben.
ik heb nu een kastje waar ik mijn schleichjes in kan zetten, gevonden bij ikea, origineel met 3x2 plankjes en de bovenkant van de kast, maar heb er nog 2 plankjes los bij gekocht, dus nog ff kijken hoe ik het ga indelen..
ik vind ze alledrie niks (akal theke, pinto merrie en jaarling), heb die dan ook nog niet, verder bijna alles vanaf 2008..
Roosje01
Geplaatst: 14-09-11 20:09
ik vind de akal niet zo dus hem hem ook nog niet gekocht. Wat meer standen zou zeker wel leuk zijn nu staan de helft van de paarden in dezelfde stand alleen soms net ff beentje of hoofdje anders.
leuk palmbier maak je een foto als de paardjes erin staan?
Schleich paarden die ik graag wil zijn :................De Fjorden, de ijslanders, de Welsh cobs, maar zou wel graag een paar appaloosa pony's willen of een paar valk pony's
Hallo allemaal, Heb even een vraagje, zou graag mijn schleich op een voetstuk zetten heeft iemand een idee hoe en wat? Heb al wat rondgekeken maar kan niet echt iets vinden. Voorbeelden zijn ook welkom.
Rosan2001
Geplaatst: 15-09-11 08:21
ik vind de akhal theke niet de mooiste, hij is veel te dun en ik ben ook geen fan van de pinto jaarling, de merrie gaat nog wel.
goed nieuws krijg net de forder van het prijzencircus van v&d begint 22 sept alle schleich 6 halen 4 betalen!!! en voor alle repainters amsterdam acrly verf 3 halen 2 betalen
Roosje, bedankt voor de mededeling! Als de Schleich er een beetje goed bijstaat (en met mazzel het nieuwe erbij) ga ik daar wel gebruik van maken.
Rosan2001
Geplaatst: 15-09-11 12:38
dat is een flinke aanbieding, ga daar ookk maar weer eens kijken!
Marritx
Geplaatst: 15-09-11 12:40
ja zeker wel bedankt alleen nog effe me moeder inlichten dan wil ik de : -dartmoor merrie -lippizaner ruin -dartmoor veulen -mustang hengst -shetlander merrie -shetlander veulen