Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tendance schreef:Ik blijf erbij, dat het je eigen schuld is. Als ik op een weg kom waar geen ruimte is voor dit aantal weggebruikers, dan vraag ik of ik even vooruit mag draven tot er wel plek is en als dat de komende 100 meter niet het geval is, dan is het geen ideale plek om met een paard te rijden.
felinehoi schreef:Tendance schreef:Ik blijf erbij, dat het je eigen schuld is. Als ik op een weg kom waar geen ruimte is voor dit aantal weggebruikers, dan vraag ik of ik even vooruit mag draven tot er wel plek is en als dat de komende 100 meter niet het geval is, dan is het geen ideale plek om met een paard te rijden.
ik ga liever niet dravend langs een grote groep fietsers
mij is altijd geleerd al ga je langs een hond of dicht langs mensen dan altijd stappen
na 20 meter was er gewoon een stuk berm waar ik daarna in kon rijden
en ik reed langs een manege waar op het erf ook paarden aan het stappen was
dan ga je toch niet draven? dalijk zit er een onrustig paard bij die opeens mee wil draven ...
mijn (jonge) paard zou dat ook graag willen als die druk of onrustig is
Tendance schreef:Ik zou niet weten waarom je het niet zou doen. Je zat op een jong paard toch?
Je had best een stukje terug kunnen rijden naar meer ruimte.
Tendance schreef:Waar reed je nou precies?
Ik zie namelijk overal voldoende ruimte om even in de berm stil te gaan staan. Wielrenners gaan namelijk niet door de berm!
En ga me nu niet zeggen de linker weg en dat je dan aan de rechterkant reed met het hek naast je, want dat is helemaal een domme actie, dan kan je paard geen kant op en voor hetzelfde geld liggen jullie in het hek.
MandyR_ schreef:Nee omkeren is een goed plan!Mijn paard maakt niet van die korte rondjes hoor
![]()
In mijn geval is mijn paard langer in de lengte dan in de breedte dus als ik om ga draaien kwam die fietser sowieso tegen de kont van mijn paard.. (Of net voorlangs het hoofd)
felinehoi schreef:Tendance schreef:Waar reed je nou precies?
Ik zie namelijk overal voldoende ruimte om even in de berm stil te gaan staan. Wielrenners gaan namelijk niet door de berm!
En ga me nu niet zeggen de linker weg en dat je dan aan de rechterkant reed met het hek naast je, want dat is helemaal een domme actie, dan kan je paard geen kant op en voor hetzelfde geld liggen jullie in het hek.
ik snap jou echt niet hoor
je moet gewoon aan de rechterkant rijden in het verkeer
en wat dan nog dat er een hek staat
dat is voor afsluiting van die manege
ik vind het echt nergens op slaan wat je zeg
alsof je niet met je paard langs een hek mag rijden
Tendance schreef:MandyR_ schreef:Nee omkeren is een goed plan!Mijn paard maakt niet van die korte rondjes hoor
![]()
In mijn geval is mijn paard langer in de lengte dan in de breedte dus als ik om ga draaien kwam die fietser sowieso tegen de kont van mijn paard.. (Of net voorlangs het hoofd)
Je moet situaties aan zien komen, dus vooruit denken, dus alvast zien aankomen, dat je beter iets anders kunt ondernemen, dan gewoon doorrijden.