Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ELNSRL schreef:Mag je wel een foto van google halen? niet dat er nut van is maar als dr een tijd geen foto is ... is het misschien wel leuk om dat wat te kunnen beoordelen google is btw ook openbaar dus toestemming is er volgens mij?
ELNSRL schreef:Mag je wel een foto van google halen? niet dat er nut van is maar als dr een tijd geen foto is ... is het misschien wel leuk om dat wat te kunnen beoordelen google is btw ook openbaar dus toestemming is er volgens mij?
suikermeisje schreef:ELNSRL schreef:Mag je wel een foto van google halen? niet dat er nut van is maar als dr een tijd geen foto is ... is het misschien wel leuk om dat wat te kunnen beoordelen google is btw ook openbaar dus toestemming is er volgens mij?
lijkt me geen goed idee, dan gaan we zoveel mogelijk drama foto's neerzetten van mensen die te groot zijn. Laten we het gewoon van mensen zelf houden, is denk het beste idee. En denk niet dat mensen er blij van worden als ze hun foto hierin zien langskomen dat ze op hun paard hobbelen. Omdat ze bijvoorbeeld hun foto op hyves hebben staan en denken dat het dan niet zichtbaar is voor iedereen maar als je met beetje geluk zoekt toch kan vinden op google.