Paard en vriendin stonden allebei even stom te kijken
Kon gewoon niet meer van de grond komen van het lachen, complete ademnood
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paard en vriendin stonden allebei even stom te kijken
, en dat liet hij merken, en hij sloeg aan het bokken. Ik was natuurlijk al halverwege aan het afstappen, dus ik lag er meteen naast.
Keek hem recht inde ogen.
"Kijk" zei de moeder van het gezin tegen de kinders:"Dat is nu een zandruiter".
kjoetie schreef:paard is 1,68m, vriendin geeft pootje, ik beland op mijn buik op de rug van paard, krijg acuut de slappe lach, wil mezelf omhoog wurmen op hetzelfde moment dat vriendin besluit om nog maar een zet als hulp te geven, waardoor ik regelrecht aan de andere kant weer eraf gingPaard en vriendin stonden allebei even stom te kijken
(zo heb ik nog veel vaker van die momenten (iets minder onmogelijk) gehad, maar deze was toch wel heel raar)

) dus hij deed vreselijk zijn best om woest te bokken, maar doordat het zo'n dikke worst was voelde het zoooo raar aan, van die lompe stuitertjes, ondersteund door woest gekreun en gepiep. Ik moest echt vreselijk lachen, hij bleef maar doorgaan en ik kon gewoon lekker rustig terugzitten
uiteindelijk stond hij op de plaats enorm stom te bokken, die dikke worstpootjes voor en achteruitslaand, ik moest steeds harder lachen en ging er dus op een gegeven moment toen hij stil stond gewoon af door de slappe lach. De pony stond me intens tevreden met zichzelf aan te kijken, hij had echt het gevoel dat hij me wel even op mijn plek gezet had
Oh god wat hebben we toen gelachen zeg, ik zie hem nog staan, Herman heette hij...
maar altijd dat ik nog terug kon krabbelen..), alle andere keren had ik de slappe lach en/of gebeurde er iets klungeligs waardoor ik erlangs ging

)
Tja innens lag ik op de grond.
Ik had de pony gewoon superkort laten draaien
....Tja,er blijven altijd misteries ...
;)

angrywolf schreef:Ben denk 6 jaar een keer in het water gevallen.
Was een buitenrit in Spaarnwoude was een manege pony en het tuig was echt bagger wat ze hadden![]()
Afijn wij met een groepje lekker door de bossen heen was echt snik heet en we zijn met de paarden door een aantal keer door een waterplas gegaan.
Het was de laatste keer en ik wou nog een keer extra hard.
Breekt mn beugelriem afding was volkomen door} ik hield mn everw
En Chaly (het paard) ging er van door

& vriendin reed achter mij, pony moest uitwijken & zij ging rechtdoor....