Te grootSowieso vind ik niet dat je op een ezel moet gaan rijdenLichaam boven kan wel maar benen nietdie lijken te ver er onder uit te komen
Ik spring en doe eventing met mijn pony, maar ben ik ook te groot voor dressuur? volgensmij voor springen en eventing niet echt, maar wel bij dressuur.Mijn pony is M 1.36 en ik ben 1.53 en 54 kilo ongeveerC:\Users\lion\Desktop\tomtom\Castenray_2011_336[1].JPGEn nog even een eventing foto C:\Users\lion\Desktop\tomtom\293f[1].jpgIk hoop dat ze het nu doen, want ik ben er niet egt handig in Kopieren en plakken in je adresbalk kan ook, sorry
Kun je ze even in een andere link zetten?Want ik kan ze niet zien vanwege mijn eigen hyves instellingenOf dat je er een [img ] [/ img] voorzet en achter zonder spatie
Nee ik heb chrome maar dat wil niet met mijn hyves instellingen Dus als ze met chrome even op de afbeelding klikt met rechts en dan: Afbeeldingsurl kopieren
ik vind je (veel) te groot... Misschien kunnen ezeltjes wel veel hebben maar je komt bij de knieen van het ezeltje, en die zit je dus dan in de weg...