Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iMandy schreef:Haha dat is leuk maar ook balen dat je het zo druk hebt! xD
Volgens mij verdien je er wel erg veel geld aan, of niet?
SanneLeoni schreef:iMandy schreef:Haha dat is leuk maar ook balen dat je het zo druk hebt! xD
Hmm dat valt aardig tegen hoor! Als je het vergelijkt met de tijd die je erin steekt verdien je er haast niks mee per uur
Maargoed, het gaat mij meer om de reactie's en hoe blij iedereen met zijn/haar repaint is!
SanneLeoni schreef:iMandy schreef:Haha dat is leuk maar ook balen dat je het zo druk hebt! xD
Hmm dat valt aardig tegen hoor! Als je het vergelijkt met de tijd die je erin steekt verdien je er haast niks mee per uur
Maargoed, het gaat mij meer om de reactie's en hoe blij iedereen met zijn/haar repaint is!
Roosje01 schreef:Een przewalski, haflinger merrie en Andalusiër hengst.
Wil de laatste 2 als mijn verzorgpaardjes verven alleen zijn dat 2 merries maar de andalusier hengst komt het meeste met haar overeen (peruaanse paso). En de andere is een new forest maar zijn niet veel pony modellen die daar mee overeen komen. En de przewalksi word een fordje dat word het eerste proef model.
nevadaladylu schreef:Roosje01 schreef:Een przewalski, haflinger merrie en Andalusiër hengst.
Wil de laatste 2 als mijn verzorgpaardjes verven alleen zijn dat 2 merries maar de andalusier hengst komt het meeste met haar overeen (peruaanse paso). En de andere is een new forest maar zijn niet veel pony modellen die daar mee overeen komen. En de przewalksi word een fordje dat word het eerste proef model.
En anders de 'edele' delen wegschuren met schuurpapier
Rianne12 schreef:iMandy schreef:Ik ga weer even verder 'bouwen' aan mijn nieuwe stal. xD Totzo!
Haha als je klaar bent laat je m toch wel FF showen hier op Bokt??
Roosje01 schreef:Haha dat is wel erg sadistisch.
Heb je misschien ook een tip om de manen van de haflinger merrie aan een kan weg te krijgen zonder dat dit er raar uit gaat zien of kan ik die beter maar gewoon laten zitten?
SanneLeoni schreef:Voor een eerste repaint kun je deze beter laten zitten tenzij je er ook klei voor hebt gekocht om het daarna weer netjes te krijgen.
Schuren kan ook wel, maar dan haal je de hele vachtstructuur weg en dat is zonde