mijn deken komt morgen naar je toe ik betaal het zelf heb van die bokker nog steeds niks ontvangen en door omstandigheden heb ik het nog niet gered dus dinsdag heb jij in ieder geval mijn deken in huis.
Ik heb niet je héle topic gelezen, maar ik zag wel de foto van je pony met de veel te kleine deken en vraag me wel af of je vader ook in veel te kleine schoen en kleren loop, omdat ze er nog zo goed uitzien.
Ik zou me als je vader zijnde diep schamen dat zijn dochter het moet hebben van liefdadigheid van bokkers
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-10 20:19
R.X. schreef:
Hoi,
Ik heb niet je héle topic gelezen, maar ik zag wel de foto van je pony met de veel te kleine deken en vraag me wel af of je vader ook in veel te kleine schoen en kleren loop, omdat ze er nog zo goed uitzien.
Wat bedoel je hier mee?
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-10 20:20
yvonnedv schreef:
Ik zou me als je vader zijnde diep schamen dat zijn dochter het moet hebben van liefdadigheid van bokkers
Inderdaad. En jammer genoeg doet die dat niet.
R.X.
Geplaatst: 31-01-10 20:29
Nou je gaf toch aan dat er geen andere deken mocht komen omdat de deken nog goed was.
Je vader zou net als alle andere mensen toch ook gegroeid zijn en uit zijn kleren gegroeid dus zijn, terwijl die er vast ook nog vaak goed uitzagen, ha, ha. Snap je en op de foto is wel heel duidelijk te zijn dat de deken veel te klein is.
Heel erg bedankt Onley Wanneer denk je dat die aankomt? ?
zeker weten morgen is verzonden via TNT en altijd binnen 1 dag in huis dat is de reden waarom ik verzend met TNT en niet met DHL dat duurt altijd wel een dikke week.
onley
Geplaatst: 01-02-10 12:57
astridjhu schreef:
Helemaal super
bedankt nog voor de medewerking
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-10 13:33
onley schreef:
Giolli schreef:
Heel erg bedankt Onley Wanneer denk je dat die aankomt? ?
zeker weten morgen is verzonden via TNT en altijd binnen 1 dag in huis dat is de reden waarom ik verzend met TNT en niet met DHL dat duurt altijd wel een dikke week.