en ben er al vaak genoeg afgevallen.
1 keer met daarna 6 weken stilzitten..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kreeg meteen een lachbui.
)
.
. echt te lachwekkend.
. Wij moesten linksaf. Dus hij rent naar die kerstboom, waardoor ik naar links word gegooid, dus ik hang zo ergens aan de zijkant, en hij rent vrolijk verder. Toen heb ik me laten vallen, en het eerste wat hij doet. Jawel omdraaien en met z'n hoofd in die kerstboom gaan staan
. Hij miste vast een stukje kerstsfeer in z'n stal ofzo
dus is vrij netjes

! Schouder en nek gekneusd , verder beetje blauw weinig ernstigs! De 2e keer reed ik op een pony'tje van een oudere man die die pony had voor zn lol , die pony was zwaar nukkig altyd, maar met rijden meestal wel lief, dus ik zonder zadel , hop gezelligl buitenritje maken, toen kwamen er vervelende jongens langs en die gingen 'spoken' en dat was natuurlijk eng, hop op de achterbenen , nou helaas bof daar lag ik op de grond, mn vriendinnetje was mee dus die greep pony en ging kijken hoe het met mij was, ik was wartaal aan het uit slaan en had geen idee waar ik mee bezig was, (lees: hersenschudding), nou 2 weken plat gelegen , daarna nog regelmatig koppijn maar ach! De laatste keer reed ik ook op een paardje van iemand anders, super lief dier, maar als die gaat, dan gaat ie goed, gelukkig ging die bijna nooit ! Maar we hadden net (groeps)les gehad, en het meisje dat na ons prive les heeft kwam de bak al vast binnen , haar moeder had haar pony vast, en zij ging nog gauw even plassen , het paard schrok ergens van , steigert! & loopt los in onze les, jaa hoor alle manege páarden aan de kletter, inclusief dat beestje waar ik op zat, en hoppa de hele les lag er zoon beetje af, ik bleef nog redelijk lang zitten maar helaas viel ik dr ook af, en ja hoor er stond echt een hekje langs de kant, daar flikkerde ik met me rug boven op , dus geen lucht!
! 
)

! Nooit iets ergs gehad gelukkig!
Yinari schreef:Ik rij nu ruim 17 jaar 'officieel'. Dus echt met les.
Eerlijk gezegd: ik ben er zo vaak afgevallen dat ik dat echt niet allemaal meer weet. Op een bloedneus en wat blauwe plekken na gelukkig nooit ernstig