Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, dan heb ik te snel gelezen.. 
StalHaast schreef:Er zijn zat meisjes, van jaar of 9/10/11 die al super kunnen blijven zitten en rijden, als ze dan ook nog eens niet zo groot zijn passen ze super op een kleine pony en kunne deze inrijden!
zat kinderen van die leeftijd die op concour al L of M uitkomen!
Malenka schreef:Om eerlijk te zijn rijd ik ook af en toe op mijn pony van 1.30m. Ik weet dat ik veel te groot voor hem ben. Maar wie moet hem anders in rijden?
Ik ga geen klein kind met hem langs de weg sturen enz... dat risico vind ik veel te groot.
Dus rijd ik hem zelf.
Het is een pony met een enorm eigen karakter, ik ken hem al vanaf dat hij net 4 maanden was... ik heb hem toen gekocht en hem alles geleerd dat hij nu weet. Maar een ander kan nog wel eens problemen met hem hebben omdat hij gewoon heel goed weet hoe het 'hoort'. Ik kan dan toch geen klein kind met hem laten rijden?
wat vinden jullie hier nou van?
Ik kan ook zeggen: Mijn fjord kan zich zo sterk maken en irritant zijn, maar als dat kind hem een tikje geeft wanneer nodig o.i.d. en ik zeg gewoon wanneer hij een tik moet geven, dan gaat het nog best goed. 
Maak je maar niet druk
yousra schreef:@ horsieslii: OM MY GOD
Jij bent echt veel te groot, schaam je!!
yousra schreef:@ horsieslii: OM MY GOD
Jij bent echt veel te groot, schaam je!!

bn ik te groot?
// 30 kilo!!
ik ben ook 14 en weeg 43 kilo ..
en ben maar 1.56

ik doe dit voor het eerst en ik wil een foto verzenden hoe doe je dat?

bietjuhh schreef:heeft reden bn met slokdarmafwijking geboren.