Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maud318 schreef:Heei allemaal laatste tijd ben ik niet echt actief met schleich bezig maar als ik nieuwe verf heb ga ik repainten ben nu bezig met drie stallen aan elkaar en daar op een verdieping voor hooi enzo
echt hele leuke dingen voorbij zien komen!!
wat gebruiken jullie kwa bak ???!?????????
want mijn moeder wil niet dat er zand door mij hele kamer licht
shadowismy schreef:maud318 schreef:Heei allemaal laatste tijd ben ik niet echt actief met schleich bezig maar als ik nieuwe verf heb ga ik repainten ben nu bezig met drie stallen aan elkaar en daar op een verdieping voor hooi enzo
echt hele leuke dingen voorbij zien komen!!
wat gebruiken jullie kwa bak ???!?????????
want mijn moeder wil niet dat er zand door mij hele kamer licht
heey maud dat probleempje heb ik ook me moeder wil niet dat ik echt zand gebruikmaar ik gebruik een grasmat van de acxion dat is even leuk
en je hoeft niet elke dag schoon te maken hahaha!
p.s wow alweer pagina 70 ik chat volop mee hahah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
naarppc schreef:Iemand ervaring met http://www.schleich-shop.eu ? welk merk acrylverf vinden jullie t fijnst? En wat voor leer gebruiken jullie voor tuig, waar halen jullie dat?
Sorry, heb zin om te schleichen, maar heb tot nu toe een beetje provisorische spullen...
EskeGirl schreef:Dit zijn trouwens 2 repaints van mij, van een jaar of 1,5-2 geleden. Ga binnenkort 2 konijnen repainten (voor m'n beste vriendin, als verassing, dus haar konijnen).
[ Afbeelding ]
De Shetlanderruin
[ Afbeelding ]
Mustanghengst (bles een beetje mislukt...)
schleich15 schreef:Baah, khad vandaag sportdag, voetbal. Nou dan weet jenhet wel met mij. Kreeg ik alle ballen tegen me kop, en we werden laatste. Daarna bekaf terug naar school gefietst voor Engelse repetitie, aaaaargh, en toen nog aardrijkskunde. Wat een hell. Maar morgen maar morgen maar morgen, vriiiiiiiiiiiiiijj! Sochtends lekker shoppen in sneek en dan ga ik lekker schleichen. Kga de dinges merrie kopen, de fellpony merrie kopen en denk ik gelijk zwartere manen geven want dat bruin vind ik zo prut