Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZeSteigert schreef:Bij mij?
16 jaar, 160 cm en uitgegroeid
Eentje die zich echt aan je hecht, echt heel erg aan jou in het speciaal
werkwillig, maar geen drammer
een goed stuk rengalop vind ik heerlijk en dan mag hij he-le-maal los, maar hij moet niet lopen te 'draven in stap'
Er mag lekker veel karakter en pit in zitten
lolove schreef:ZeSteigert schreef:Bij mij?
16 jaar, 160 cm en uitgegroeid
Eentje die zich echt aan je hecht, echt heel erg aan jou in het speciaal
werkwillig, maar geen drammer
een goed stuk rengalop vind ik heerlijk en dan mag hij he-le-maal los, maar hij moet niet lopen te 'draven in stap'
Er mag lekker veel karakter en pit in zitten
Misschien een grote haflinger?
ZeSteigert schreef:Binkie_Eline schreef:Een arabier, new forest?
Als je die voor mij bedoelde: Arabier is juist niks voor mij!
Prachtige paarden, maar dat zijn JUIST de drammers. In het bos werkt het zo: Hoe harder je gaat hoe harder ze willen haha
ZeSteigert schreef:Als je die voor mij bedoelde: Arabier is juist niks voor mij!
Prachtige paarden, maar dat zijn JUIST de drammers. In het bos werkt het zo: Hoe harder je gaat hoe harder ze willen haha
lolove schreef:En ik?
-Liefst groter dan 1,60 (Alleen eronder als het echt een brede pony is, maar ik wil er wel met mijn 1,70 op kunnen)
-Wat forser, dus niet een dunne arabier ofzo
-koel in het koppie
-Mag een eigen willetje hebben maar niet té
-Waar ik lekker mee buiten kan rijden, af en toe een dressuur proefje en een sprongetje
-voorwaarts!!
-braaf in de omgang maar dat verschild per paard denk ik
Falcobabe schreef:lolove schreef:En ik?
-Liefst groter dan 1,60 (Alleen eronder als het echt een brede pony is, maar ik wil er wel met mijn 1,70 op kunnen)
-Wat forser, dus niet een dunne arabier ofzo
-koel in het koppie
-Mag een eigen willetje hebben maar niet té
-Waar ik lekker mee buiten kan rijden, af en toe een dressuur proefje en een sprongetje
-voorwaarts!!
-braaf in de omgang maar dat verschild per paard denk ik
Misschien is een Fries wel iets leuks voor jou ?
ZeSteigert schreef:ZeSteigert schreef:Als je die voor mij bedoelde: Arabier is juist niks voor mij!
Ja, ik bedoelde hem voor jou... Sorry, maar de Arabier van mijn manege is echt superbraaf... Een New Forest misschien?
Madel schreef:Welk ras past bij mij? Nog volop in de groei, nog geen groeispurt verwacht, mijn familie is erg groot en moeder die had een hele grote groeispurt en is nu 1.85 (was op mijn leeftijd 1.51)
Ik ben:
-12 jaar
-Lieve penny
-Soms ietwat druk, niet erg.
-1.50.
Pony moet zijn:
-Lekker kunnen kroelen.
-Aanhankelijk zou leuk zijn.
-Van die grote, bruine, schattige oogjes waar je van smelt..
-Mooi karakter.
-Ondeugend maar niet overdreven.
-Mag best wel wat pit inzitten maar moet goed luisteren.
Ik heb nu een eigen en mijn zusje ook. We gaan nog een nieuwe kopen voor mijn tweelingzusje, dat wordt waarschijnlijk het ras dat jullie zeggen. (alhoewel als jullie zeggen kwpn maar er komt een enorm leuke stevige ijslander nemen we die natuurlijk)
korrie22 schreef:Ben benieuwd,
-Ik ben rond de 1,70/1,75 maar wil wel het liefste een pony
-Veelzijdig maar toch wel het meeste springen en eventing
-Lekker voorwaarts
-Mag best wel een beetje heet in het hoofd zijn, maar er moet bijvoorbeeld wel fatsoenlijk mee buiten re rijden zijn
-Werkwillig
-Ik wil er echt een band mee kunnen opbouwen, maar dat licht denk ik niet per sé aan het ras maar aan de pony.
korrie22 schreef:Ben benieuwd,
-Ik ben rond de 1,70/1,75 maar wil wel het liefste een pony
-Veelzijdig maar toch wel het meeste springen en eventing
-Lekker voorwaarts
-Mag best wel een beetje heet in het hoofd zijn, maar er moet bijvoorbeeld wel fatsoenlijk mee buiten re rijden zijn
-Werkwillig
-Ik wil er echt een band mee kunnen opbouwen, maar dat licht denk ik niet per sé aan het ras maar aan de pony.