Ja zou je wel denken, maar ze heeft er nog zoveel plezier in. En ze hoeft steeds minder te doen. En ze geeft het gelukkig heel goed aan als ze een dagje geen zin heeft,
jannetta1986
Geplaatst: 10-07-12 12:53
haha ja had het eigenlijk niet moeten verklappen hahah
En dancer_ als je een pony op die leeftijd stil zet terwijl ze jaren lang met plezier gereden heeft. zijn ze vaak met een paar maanden dood helaas omdat ze er dan geen plezier meer in hebben. zij haalt haar energie echt uit die kinderen. en zo af en toe kan ze nog hard er van tussen gaan of zelfs een bok geven. maar zoals c_esther al zei: ze letten er bij de manege erg goed op en ze geeft het ook zelf aan als ze niet wil of haar dag niet heeft...
Laatst bijgewerkt door jannetta1986 op 10-07-12 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Marls
Geplaatst: 10-07-12 12:53
Wauw wat een mooie leeftijd en ze lijkt absoluut geen 39! Ik denk dat het ook wel goed is dat ze nog beweging krijgt als ze dat al jaren gewend is en je daar in 1 keer mee stopt op deze leeftijd gaat het juist slechter denk ik..
9? Nee tuurlijk wandelen, lekker naar buiten kan toch ook gewoon. Ik bedoelde ook niet stilzetten
jannetta1986
Geplaatst: 10-07-12 13:00
@ Xmarlies96 ja dat klopt vandaar dat wij haar ook niet stil zetten er is er vorig jaar 1 bij ons heen gegaan en die was waarschijnlijk nog ouder als haar
en ook zij is tot op het laatst elke dag gereden. maar we houden wel heel erg rekening welke ruiter er op gezet wordt hoor.
want je kan er eigenlijk niet meer iemand op zetten die te veel van de pony verwacht
het fijnste zijn toch echt de beginners
maar ik ben erg blij dat ze er nog is zoon 18 jaar geleden zat ik er voor het eerst op en heb ik jaren met veel plezier op haar gereden