Laatste véél te groot, lijkt het nou zo of heeft ze één voet zowat op de grond? Die ervoor vind ik eigenlijk ook net te groot.
Fair
Geplaatst: 04-06-12 20:50
Hier een paar foto;s van mij op mn shet, ik rij er nu niet meer op, tot dat ik duidelijk weet of het nog wel of niet kan. Ik heb gewoon liever een respect vol antwoord, ik ben nu ook gewoon aan het zoeken of ik er nog op kan, dus gewoon vriendelijk zeggen is genoeg, dat komt wel over. Ik breng haar verder niet uit evenwicht, en heeft geen last. ik weeg 35 kilo
Ik rijdt hier zonder cap, dat was niet de bedoeling maar ik kreeg pas door tijdens de galop dat ik geen cap op had.
Beetje te groot.. Maar dat kanook komen dat je zonder zadel zit maar je trekt jd benen op heb je ook fotos van stap?? Niet te zwaar
Ghostattack
Geplaatst: 04-06-12 20:54
Ik vind je te groot Je bovenlichaam vind ik opzich nog wel kunnen, maar je hebt erg lange benen. Op de foto trek je ze ook erg op, als je ze laat hangen dan kom je zeker wel voorbij de knieën van je pony denk ik
Ik zoek wel even een foto met zadel, misschien dat het dan duidelijker is. Ja ik trek mn benen een beetje op, doe ik altijd in de galop, moet ik mezelf even afleren haha, want dan drijf ik onnodig aan.