Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 17:38

BalouArera schreef:
Ik ga denk ik vanmiddag ook maar eens beginnen aan mijn Schleich stal.

JonnyWalker:
In je onderschrift staat ..., is een dag niet geleegd, moet dat niet geleefd zijn... ;)

Wie heeft er nu een actie? En zoja, hoe kom ik dat dan te weten... :?

Edit; Ik heb in de kast een oud trekpaard gevonden, de kleuren waren alleen roze en blauwe sokken... :')
Ik ga hem bruine met witte sokken, manen, staart en aftekeningen maken... :D

Heb je het nu over een schleich paardje? Zo ja, heb je dan een foto? Ik ben namelijk nog geen roze paardje met blauwe sokken tegengekomen, tussen de schleich collectie :')...

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:19

stomme kurken... :(
je kan er echt bijna niet in knippen!
ik heb net al in mijn pink geknipt!
maar ik ga door en zal me niet laten afleiden(hihi wat nu wel gebeurt!).
maar het resultaat mag er wezen!
ik heb al 1 kurk verknipt en 1 kwart van de 2de (van de 4 kurken)
edit;
ik heb nu al 2 keer in mijn vinger geknipt!

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:31

manonfleur schreef:
stomme kurken... :(
je kan er echt bijna niet in knippen!
ik heb net al in mijn pink geknipt!
maar ik ga door en zal me niet laten afleiden(hihi wat nu wel gebeurt!).
maar het resultaat mag er wezen!
ik heb al 1 kurk verknipt en 1 kwart van de 2de (van de 4 kurken)
edit;
ik heb nu al 2 keer in mijn vinger geknipt!

Haha, hou je taai!

Ik zou graag willen weten hoe je op een zwart paard er wat bruin tussen krijgt. Ik heb namelijk oliepastelkrijt. Zou je dat ook kunnen gebruiken als je het wat nat maakt? Hebben jullen daar enig iedee van??
Mijn kunstleer is vandaag nog nie aangekomen :( Hoop dat het morgen komt.... :j

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:36

@Manonfleur: Haha, misschien een idee om een schilmesje te gebruiken? of een vijl/(kaas)schaaf. Werkt denk ik een stuk makkelijker. ;)
@Roodvos: Leuk idee. Ga ik proberen, bedankt!
@Pbl: Mooi flimpje, vind het decor erg goed gelukt hoor! :D
@Daf: als je repaint hoor je toch in laagjes te werken? dan moet je zegmaar van bruin naar zwart werken volgensmij... Of gaat het om een al bestaand schleichpaardje?

Voor mij zit de vakantie er nu ook op, helaas... Morgen ook nog een spreekbeurt Bah! :roll:
Blijf nog steeds haken aan het idee om al mijn paardjes (incl. fallabella, shetlanders, veulens etc.) te voorzien van hun eigen tuig op maat, met een: zadel, hoofdstel, deken, halster+touw & miss. nog peesjes. Voor de pony's geld het zelfde maar bij de veulens wil ik alleen halster+touw & deken.
Dit word een groot project, die ik graag wil voltooien...
Wat denken jullie van het idee?

horses007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:37

hoi iedereen!
ik heb de laatste tijd weer prachtige creaties voorbij zien komen!
zo mooi kan ik dat dus eeeecht niet!

vandaag heb ik een dekentje voor de friese hengst in elkaar geflanst :P
er zit echt heel veel werk in en ik ben best blij met het resultaat!
(maarja jullie kunnen dat toch veel beter dan mij hoor ben maar een beginneling en ben niet zo handig met naaien enzo O:) )

hier zijn de fotos van mijn liefste eros met zijn dekentje!
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TZ4VNETI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KNCG3WVS.jpg -->eros is trots op zijn deken! +:)+
er zitten nog een paar foutjes in en het is niet zo netjes afgewerkt maar in middels is dat al gebeurd..

owja ik was nog vergeten te zeggen dat mijn collectie is uitgebreid met:
-knabtrupper merrie
-knabstrupper veulen
-camargue merrie
-camargue veulen

zo dat was alles!

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:46

halo ,
ik heb vandaag de brief gekregen van pbl :D
woooooooow, ben zo hard verschoten nhoe klein je dat maakt :) :wow:
ik heb respect haha :) ech wow ben er nog niet goed van :)
hier de foto's (ik stuur nog 1 in pb ;) )
Afbeelding

:( ben boos op de posbode of mijzelf :o het halstertje is een beetje kapot maar dat kan ik maken als ik mag ?? mag ik pbl ??
Afbeelding

nou ja bedankt pbl de volgende keer doe ik zeker mee !!!! :)

ehhmmm beetje dingen beantwoorden *\o/*
@pbl : (hickstead) ja ik dacht er ook aan maar dan veranderd hij niet superveel haha (grappje }> ) en ik vind dat het lippi model er beter bij past :) omdat dat een mooi model is voor repaints haha :)
@Nathas : bedankt :) iemand die wil vraagen hoe ik de foto's heb gemaakt en waar al die vesiering pbtje (je moet niet bang zijn ik bijt niet hoor :) )
@daf3 : dat vind ik ook hij was de beste <3
@telpeva: ja dan doe ik mee hoor :) dankje ik kan ook niet wachten mijn comunie is op 19 mei dus nog een heel eind wachten pff :\ ;(
@pbl (nog eens :D ) : mooi filmpje :)
@manonfleur : ja vind ik ook
@iedreen (van hier boven vervolg niet voor jou manon fleur ) : sorry dat ik het zeg maar ik zou het niet leuk vinden als iemand anders het ook doet (je mag wel hoor maar zeg het dan wel effe sorry dat ik het zeg dus iedereen niet boos worden ik bedoel het niet slecht :)
@horwse : wow ga je dat echt doen ? ik wil voor hickstead later een setje maken maar ik zou graag dan nog een zadel kopstuken martengaal hebben van iemand maar dan moet ik dat kopen daf3 ideetje ? :) moet niet hoor hahha :)
@Naborah : oh dat zou ik nooit kunnen ik hou ze voor altijd bij :) ze zijn mijn familie :)
@pbl (nog een keer haha :D ) : mijn kersboom staat ook nog of bedoelde je dat niet ?
@horses007: leuk vindt ik vootr je eerste keer :) wel een paar puntjes maar dat is niet erg is goed gelukt :)
@iedereen : was vandaag knutselen op school heb van een meisje uit mijn klas een speciaale stof gekregen dus mijn dag is al beter (ik voelde me heel de dag niet goed en nu ben ik hyper :) :D haha :#

zo veel @tjes zeg ik doe dat nu altijd haha :D :D :D
ps: sorry voor de slechte foto's met webcam gedaan :o :D

heel veel xxx jes en groetjes horseloverzz /3
Laatst bijgewerkt door horseloverzz op 05-03-12 19:09, in het totaal 3 keer bewerkt

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:53

Horwse schreef:
Voor mij zit de vakantie er nu ook op, helaas... Morgen ook nog een spreekbeurt Bah! :roll:
Blijf nog steeds haken aan het idee om al mijn paardjes (incl. fallabella, shetlanders, veulens etc.) te voorzien van hun eigen tuig op maat, met een: zadel, hoofdstel, deken, halster+touw & miss. nog peesjes. Voor de pony's geld het zelfde maar bij de veulens wil ik alleen halster+touw & deken.
Dit word een groot project, die ik graag wil voltooien...
Wat denken jullie van het idee?

Het lijkt mij onwijs gaaf om te zien dat je voor elk modelpaard een setje hebt,
maar het kost wel enorm veel werk, tijd en materialen :o

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:58

@horseloverzz:
sorry ik wil niet bot/onaardig zijn hoor maar, met wat heb ik jou nagedaan?
omdat dit anders een oneliner word zal ik er nog wat dingen aan toevoegen!
Horseloverzz leuke dingen!
horses007 leuk dekentje!

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:59

Ik zit nog steeds te wachten op mijn prijs van PBL, |( word nu toch wel een beetje ongeduldig whaha! ik zie al die foto's voorbij komen en ik wil t gewoon super graag hebben!

Wou net hooinetjes voor in mijn stal gaan maken, maar ik had geen gaas meer, dus moet ik nog maar even wachten he... Wel een goed idee van degene die had bedacht van die zadelrekken :) ga ik zeker doen. Ik wacht nu tot mijn vader thuis is, zodat ie flessendoppen doormidden kan zagen, kan ik zelf niet whahaha. Kon ook geen zaagsel vinden ofzo, dus heb ik maar gras als ondergrond gebruikt. Begint vanzelf wel een beetje op stro te lijken haha
Laatst bijgewerkt door LoverHorses0 op 05-03-12 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

horseloverzz

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:04

manon fleur : niet voor jou bedoeld voor iedereen zal efje aanpassen zal ook een paar dingen schrijven zo het geen onliner wordt :
horseloverzz : supper mooi <3 hahah <---- let niet op mijn eigen een complimentje geven ben een beetje hyper vandaag :)
loverhorses0 : oh jammer ik woon in belgie en ik heb het vandaag al gekregen
:? :?

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:17

Citaat:
@horwse : wow ga je dat echt doen ? ik wil voor hickstead later een setje maken maar ik zou graag dan nog een zadel kopstuken martengaal hebben van iemand maar dan moet ik dat kopen daf3 ideetje ? :) moet niet hoor hahha :)

Ben het wel van plan ja.. Sorry, maar wat bedoel je precies met dat andere? :o

SanneLeoni schreef:
Het lijkt mij onwijs gaaf om te zien dat je voor elk modelpaard een setje hebt,
maar het kost wel enorm veel werk, tijd en materialen :o

Materialen heb ik op zich wel genoeg, en mocht het dan toch opraken, de hobbywinkel zit hier dichtbij, dus ik kan er zo heen fietsen.
Het lijkt mij ook zo gaaf om te doen, gewoon lekker knutselen...
Qua tijd gaat het denk ik ook wel lukken, maar ik moet nog even kijken hoe en wat aangezien ik het ook nog met school moet combineren.

Ik vind het gewoon altijd zo lastig dat zadels, hoofdstellen etc. van schleich altijd zo snel knappen :(
Maar als ik aan het project begin, wil ik het zowizo ook afkrijgen en ik kan wel goed oefenen op mijn tuig voor mn webshop.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:33

Die roze met blauwe trekpaard was niet van Schleich...
Ik weet niet waar dat hij van was...

Ik ga ook maar eens proberen tuig te maken...

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:46

horseloverzz schreef:
manon fleur : niet voor jou bedoeld voor iedereen zal efje aanpassen zal ook een paar dingen schrijven zo het geen onliner wordt :
horseloverzz : supper mooi <3 hahah <---- let niet op mijn eigen een complimentje geven ben een beetje hyper vandaag :)
loverhorses0 : oh jammer ik woon in belgie en ik heb het vandaag al gekregen
:? :?

maar waar heb je het nou over?
(je @ was voor mij, ik weet het is voor iedereen. maar ik wil wel weten wat ik dan ''verkeerd'' heb gedaan in jouw ogen want ik weet echt niet wat je bedoeld. ja oke je vind het niet leuk dat ik je na-aap maar wat?????)
edit;
dit klinkt bot maar zo bedoel ik het niet

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:58

@manonfleur: misschien kan je konijnen voer ofzo gebruiken? van dat geperste gras? en als je geen konijnen hebt misschien van een ander dier? of heb je buren/vriend/vriendin met een konijn die je wel ietsje voer wil geven?
@iedereen: waar kopen jullie die haakjes van die dekens? ik doe het nu met klitte band (zie fotoalbum eerdere link), maar ik vind die haakjes mooier!

toch maar even linkje gaan zoeken:
http://www.mijnalbum.nl/Album=BTK66GVL

onder me: ty
Laatst bijgewerkt door eclair98 op 05-03-12 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:01

maar nee dat bedoel ik niet je hebt niets verkeert gedaan ik had een @voor iedereen gezet je hebt niet fout gedaan !! :)
balouarera(ofzo :) ) leuk dat je het eens gaat proberen wat ga je eerst maken ?
horwse : zo wou ik ook dat het was de hobbywinkeldichtbij haha :)
eclair93: hobbywinkel's je vindt er veel ;)

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:31

indraXpolly schreef:
Voor iedereen die nog een officieel Schleich forum zoekt !! Net geopend !!
http://schleich-nl.actieforum.com

Jammer, triest eigenlijk.
1. Niets officieels aan
2. De categorieën zijn linea recta overgenomen van http://schleich.bbforum.nl/ . Iets anders geformuleerd (en zelfs dat niet bij allemaal), maar dezelfde volgorde...

Waarom doe je dat :?

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:37

Horwse schreef:
Ik vind het gewoon altijd zo lastig dat zadels, hoofdstellen etc. van schleich altijd zo snel knappen :(

Vind ik ook, maar ik heb het een keer gehad toen ik het perongeluk had doorgeknipt. Je kan het gewoon met secondelijm aan elkaar plakken heb ik ontdekt! Even laten drogen en daarna lijmresten weghalen. Je moet er wel voorzichtig mee zijn.

Mooie creaties weer zeg!

Ik vind het inderdaad een beetje te vroeg om al te beginnen over het nieuwe topic. En er zijn ook de laatste tijd erg veel onliners! Ik tem ook heel vaak!

Jeej, het showhalster van Clarisca past mooi bij de deken van Daphne's wedstijd! <3

@Howrse: Het is een wel erg groot project om voor al je paarden een tuig te maken. Hoeveel modellen heb je?

En mogen die dingen over andere forums en iets verkeerd doen en na-apen in pb aub? Want anders wordt het niet echt gezellig.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:58

indraXpolly schreef:
Voor iedereen die nog een officieel Schleich forum zoekt !! Net geopend !!
http://schleich-nl.actieforum.com

Kan je ook uitleggen wat er officieel aan is? :)

indraXpolly schreef:
Ja maar dit is geen forum maar een topic :D

Laat ik het anders omschrijven, ik lees liever mee op een actief forum zoals Bokt waar een heel team en backup servers achter zit (ongetwijfeld nog wel veeeeel meer dan dat), dan op een één of ander gratis aangemaakt forum waarvan de eigenaar een 13 jarige is :) Daarbij is het posten van links op Bokt gezien als spam, de eerste reclame die je maakte heb ik niet op getemd maar het is uiteraard NIET de bedoeling dat je dit blijft doen. Dat is gewoon reclame/spam.

En nee sorry, als je zelfs moet LIEGEN om leden te krijgen, ga ik al zéker niet lid worden. Please, grow up :)

Als laatste hoop ik voor je dat je met de naam Schleich-nl geen problemen gaat krijgen met het auteursrecht. Zeker als je rondverteld op internet dat het een officiele website is, hoop ik voor je dat de échte Schleich eigenaren niet boos op je worden en je forum uit de lucht halen :)

Zo, moest even mijn hart luchten, nu ben ik weer lief := :D

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:02

Telpeva schreef:
indraXpolly schreef:
Ja maar dit is geen forum maar een topic :D

Laat ik het anders omschrijven, ik lees liever mee op een actief forum zoals Bokt waar een heel team en backup servers achter zit (ongetwijfeld nog wel veeeeel meer dan dat), dan op een één of ander gratis aangemaakt forum waarvan de eigenaar een 13 jarige is :) Daarbij is het posten van links op Bokt gezien als spam, de eerste reclame die je maakte heb ik niet op getemd maar het is uiteraard NIET de bedoeling dat je dit blijft doen. Dat is gewoon reclame/spam.

En nee sorry, als je zelfs moet LIEGEN om leden te krijgen, ga ik al zéker niet lid worden. Please, grow up :)

Als laatste hoop ik voor je dat je met de naam Schleich-nl geen problemen gaat krijgen met het auteursrecht. Zeker als je rondverteld op internet dat het een officiele website is, hoop ik voor je dat de échte Schleich eigenaren niet boos op je worden en je forum uit de lucht halen :)

Zo, moest even mijn hart luchten, nu ben ik weer lief := :D

_/-\o_ Je hebt helemaal gelijk...
Waarom zou je liegen zodat mensen op je 'gejatte' site komen... :+

Je kunt flink in de problemen komen met dingen die auteursrechtelijk beschermd zijn... :n
Laatst bijgewerkt door BalouArera op 05-03-12 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:03

Amen Telpeva _/-\o_

Ook de foto's zijn niet van jou veronderstel ik? Ik herken er een paar van internet.. Dit is ook auteursrechtschelding meid, je wilt toch niet in de problemen komen?

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:05

Ik moet eerlijk zeggen, ik begin me ook te ergeren aan al die reclame, slow-chats en onliners...

Ik ben bezig met een nieuw Arabisch tuigje. Heb een leuke nieuwe manier van vlechten ontdekt. Een stukje borsttuig is al af. Nu maar hopen dat ik het geduld op kan brengen het af te maken :P

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 21:13

ik ben benieuwd Uska,
ik heb ook een nieuw idee voor Arabisch showtuig, wordt ook veel werk,
hoop er binnenkort aan te kunnen beginnen ;)
ik hoop niet dat je nu denkt dat ik je nadoe..

@ horwse ik had bedacht ik al mijn paarden wou voorzien van een halster, maar vond dat uiteindelijk te veel werk en 9 van de 10x heb ik het toch niet bij ze om, dus waar moet ik dan met al dat spul blijven,
dus ik ben wel benieuwd om hoeveel modellen het bij jou gaat? iig al dikke respect, hoeveel het er ook zijn..
en waar laten jullie al je tuig als je paarden ze niet om hebben?

jammer dat je halster de tocht naar belgie niet had overleefd horseloverzz,
natuurlijk mag je hem zelf weer maken..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 05-03-12 21:43, in het totaal 3 keer bewerkt

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:16

manon-fleur, op je profiel staat dat je 150 schleich paarden hebt, klopt dit? :oo

amen, telpeva! :D. ik zal het ook echt heel erg vinden als iemand dat 'officieel' noemt. schleich-forum of niet, ik blijf mooi op bokt! :Y) .

wel leuk dekentje hoor horses007, maar misschien iets te klein ? verder heel leuk!

veel oneliners de laatste tijd, jammer!

ik ga morgen veel rijsetjes ontwerpen, :). zoals trektocht, circus, (geen na-aap!) kartuigjes, en nog wat orginelere dingen. iemand ideeen ? (sorry als dit al vaker gevraagd is enzo!).

edit;

pbl, op mijn manege leg ik ze in de zadelkamer. :Y)

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:18

.
Laatst bijgewerkt door Nienke98 op 21-03-24 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:27

horseloverzz schreef:
halo ,
@iedreen (van hier boven vervolg niet voor jou manon fleur ) : sorry dat ik het zeg maar ik zou het niet leuk vinden als iemand anders het ook doet (je mag wel hoor maar zeg het dan wel effe sorry dat ik het zeg dus iedereen niet boos worden ik bedoel het niet slecht :)

heel veel xxx jes en groetjes horseloverzz /3

wat bedoel je nou met dat stukje ?

ik ben aan het wachten op de appaloosa van papo geloof ik?
ik vond het een leuk model ben benieuwt hoe hij in het echt is