Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar de adv. van mp had je van mij (hihi weet je nog
)
't is wel een verzamel object , maar mooi vind ik hem niet echt , en ik kan mezelf wel kapot slaan , 2 jaar geleden was ik nml in rome en wat stonden daar in de etalage ? nou , fjord, de 3 ijslanders , oude fries, die lippizaner ruin (oude) en wat pak ik van mijn vakantie geld . . . een super ieuwww beest van papo ieuwwww
dus ikkan bijna niet repainten
) , wel heb ik de rijpony's binnen dus kan ik de grazende en de lopende gaan repainten
Maar dames, ik ga, heb visite nu voor m'n geslaagdheid (ja, jullie snappen me wel
) en daarna moet ik door naar m'n verzorgpaard(en), dus niet te hard praten he ;3

als je kijkt naar de biedingen ervoor dan zou het max 80 zijn
. En hopelijk zijn mijn pakketjes dan ook aangekomen en heb ik weer nieuwe paardjes om te repainten (de quarter merrie en grazende rijpony)
.
En misschien nog een veulentje (of falabella voor een repaint) van m'n eigen geld. =D Stephaniexh schreef:Hier een foto van appeltjes die ik heb gemaakt vanavond. De manen die ik zelf heb gemaakt zitten vast aan deze hannoveraan. Maar ze zijn echt serieus verschikkelijk! Ik heb ze er ook al afgehaald, ik ga weer nieuwe maken. Deze appeltjes heb ik even gewoon geoefend, niet echt dus! Ik heb ze er toch al afgewassen.
Oeps, een iets te groot appeltje zit ertussen
Er zijn vast een heleboel tips & opmerkingenDus maak ze maar

(van schleich)