De verzendkosten heb ik gedeeld. Het is dan wel niet mijn fout maar ik ben wel degene die ze wil kopen dus voel me ook wel verantwoordelijk ervoor.
De pinto en haflinger ruin zijn ook al gearriveerd ben er blij mee! Alleen de pinto heeft wat trekkende achterbenen ik vermoed door het verzenden. Maar hij kan wel normaal staan na een beetje buigen.
Ohw, is het topic naar de eeuwige topicjachtvelden gegaan nee, die krijg je dan niet meer terug tenzij je nog een back-up hebt van een paar dagen geleden.
Met het Anatomy model is mijn breyer verzameling begonnen heb er nu 10 van.
*Gaat hier spammen* Ik heb m'n best gedaan, topic is niet meer terug te halen .
Misschien is het handiger om het voor nu in een vorm van enquete te zetten, en daarna een topic met ook goed overzicht te hebben? Dat is makkelijker om te zien wie voor wat gaat, tellen, controleren e.d. Zal het sowieso wel in het topic zetten (eerste post onder openingspost), maar vinden jullie dat wat? Enquete voor meeting
Als jullie nog een vraag missen, roep! Dan kan ik hem nog toevoegen.
ik heb er weer 8 bij beide pakjes kwamen samen aan vandaag shire ruin shire veulen engelse volbloed zwarte steigerende morgan oude bruine hannover oude arabier ruin oude arbier veulen holsteiner veulen