Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suikermeisje schreef:die zag ik van de week ook staan (ben rond aan het kijken naar allerlei paarden)
Maar leuk beestje en het is geen jong beestje meer dus kwa gewicht hoef je ook niet te denken, hij moet niet teveel op zijn rug krijgen omdat ik zwaar ben. (83kg is voor zo'n lang iemand niet echt zwaar hoor, maar zo bedoel ik het ook niet)
ik zou gewoon een keer een kijkje gaan nemen, enmisschien ook vragen wat die mensen dat vinden.
ilayda schreef:http://dieren.marktplaats.nl/paarden/40 ... -ruin.html
Dit is hem dan:)
Maar ben wel erg aan het twijfelen want de bedoeling was een volle Fries en wil er geen spijt van krijgen
Voor mij is 83 kilo best veel omdat ik voor mijn 3de kind 67 kilo was. Vandaar dat ik ook bang ben om te zwaar te zijn.
Flaver schreef:Ik ben 150 en wordt maxs 156cm, wat is dan de minimun schofthoogte voor een pony voor mij?
xTamay schreef:Flaver schreef:Ik ben 150 en wordt maxs 156cm, wat is dan de minimun schofthoogte voor een pony voor mij?
Als je ook echt een beetje een "mooi" "plaatje" wil dan zou ik in iedergeval 1,40 nemen. Kleiner mag wel maar als je echt zekerheid wil hebben dan ongeveer 1,40.
Ik zeg dus NIET dat bijv.`1,35 niet kan. Ik zeg alleen dat ik 1,40 ongeveer wel erg goed vind.
elias schreef:xTamay schreef:Als je ook echt een beetje een "mooi" "plaatje" wil dan zou ik in iedergeval 1,40 nemen. Kleiner mag wel maar als je echt zekerheid wil hebben dan ongeveer 1,40.
Ik zeg dus NIET dat bijv.`1,35 niet kan. Ik zeg alleen dat ik 1,40 ongeveer wel erg goed vind.
Ik denk dat iets kleiner ook gemakkelijk kan, ligt aan de bouw van de pony, als het echt zo'n schraal beestje is zou ik wel van 1.40 ongeveer uitgaan, maar anders kan hij prima wat kleiner