Schleich paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

koosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 18:12

dat ligt aan de verkoper
sommigen verpakken ze in bubbeltjes plastic
en daarna in bubbeltjes envelop
en sommige doen ze gewoon in een bubbeltjes evelop

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 18:38

Maar zijn die paardjes dan niet al beschadigd? Ik heb soms echt het idee dat je nog maar aan een vlekje moet denken of ze zitten erop :S Ik heb echt paarden waarbij ik geen idee heb hoe ze aan hun vuiltjes en vlekjes komen.

Dus dan lijkt het mij sterk dat de paardje die met de post komen er nog helemaal goed uit zien :=

Thats_Me

Re: Schleich paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 19:01

Vaak worden ze verpakt in wc-papier oid en dan in een doosje en dan op de post. Heb ook voor een veulen eens eentje in bubbeltjes envelope gehad.

Wil je echt zeker weten dat er geen krasjes opzitten dan moet je ze in de winkel halen. Al heb je gewoon door gebruik of schoonmaken ook al kans dat er iets op komt. Dus tja, ik kijk er wel naar of ze netjes zijn maar zelfs met krasjes worden ze in de winkel verkocht.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 19:18

Ja, ik weet het. Daarom dat ik een beetje huiverig ben om paardjes via internet te kopen (in ieder geval, als het nieuwe modellen zijn, niet als het over oudere 2dehands modellen gaat uiteraard)

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:18

In het begin kreeg ik bij de site waar ik bestelde mijn paardjes erg netjes binnen, maar de laatste keer dat ik er besteld had waren ze allemaal bij elkaar in een zakje gedaan en toen waren ze dus bekrast, wat ik heel jammer vond, nu bestel ik daar maar niet meer..

laatst had ik via een andere site besteld en toen kreeg ik mijn paardjes netjes ingepakt binnen..

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:23

Palmbierlove schreef:
In het begin kreeg ik bij de site waar ik bestelde mijn paardjes erg netjes binnen, maar de laatste keer dat ik er besteld had waren ze allemaal bij elkaar in een zakje gedaan en toen waren ze dus bekrast, wat ik heel jammer vond, nu bestel ik daar maar niet meer..

laatst had ik via een andere site besteld en toen kreeg ik mijn paardjes netjes ingepakt binnen..

Bij welke site was dat?

Ik heb nu besteld bij www.webgigant.eu , ben benieuwd hoe ik ze geleverd krijg. :)

koosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:32

Mandarijn schreef:
Palmbierlove schreef:

Bij welke site was dat?

Ik heb nu besteld bij http://www.webgigant.eu , ben benieuwd hoe ik ze geleverd krijg. :)

welke heb je nu besteld dan?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 20:36

koosie schreef:
Mandarijn schreef:
Bij welke site was dat?

Ik heb nu besteld bij http://www.webgigant.eu , ben benieuwd hoe ik ze geleverd krijg. :)

welke heb je nu besteld dan?

De Camarque pony, de lopende kat en het bruin/zwarte konijn.
Die alledrie nu uit de collectie gaan (en daar zijn ze goedkoper dan in winkels waar ze nog te krijgen zijn). :)

En via marktplaats heb ik de Przewalski en de Dartmoor (niet de nieuwe) gekocht.

Wilde bij die winkel ook het nieuwe Dartmoorveulen kopen, maar daar was m'n bankrekening het niet zo mee eens. :')

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 22:05

ehm.. hier had ik eerst altijd besteld: http://houtenspeelgoed.dehoutentrein.nl ... 9?_lang=nl, laatste keer dus niet netjes afgeleverd..

en pas had ik hier besteld: http://www.dieren-wereld-online.nl/, alles netjes verpakt en beschermd..

net nog bij de intertoys geweest en kon het niet laten om weer paardjes te kopen, ik heb nu het andalusier veulen en het clydesdale veulen genomen, dus weer 2 families compleet..

hier hadden ze de nieuwe nog niet (heb ze al wel gezien in een andere winkel)
maar wel nog veel oude, o.a de przewalski, maar die had ik ondertussen al..

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 22:11

Wat een prijsverschil is er trouwens tussen die winkels...

Bij die bovenste link in het bericht hierboven betaal je 5,45,- voor de Camarque merrie en bij de winkel waar ik 'm nu gehaald heb maar 4,75,-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 22:13

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de steigerende Morgan hengst en de zwarte steigerende Mustang hengst? :')

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 22:24

Ik vond deze:
http://www.t-toysdirksland.nl/
Iemand daar ervaring mee? Belg zijnde denk ik daarbij te bestellen ivm verzendkosten.
Die site van Palmbierlove ga ik ook eens bekijken :)

@ Mandarijn: De Morgan is kleiner dacht ik en 'zit' iets meer. Maar je hebt gelijk met het feit dat ze vreselijk op elkaar lijken _O-

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 23:21

de morgan en de mustang lijken idd erg veel op elkaar.
de morgan is idd kleiner, dat "zitten" weet ik zo even niet.
Ook is de houding van de voorbenen ietsjes anders. Daaraan hou ik ze uit elkaar als ik ze op een foto zie.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 16:40

als het goed is komen m'n ''nieuwe'' paardjes vandaag binnen! En m'n repaint vandaag of morgen ook. :D

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:04

Ik vind dat falabella veulen toch zo leuk haha.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:30

Ik spaar ook schleich, ik heb zo'n 80 modelpaardjes :D

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:42

ik heb al eens bij modelpferdeversand besteld en daar werden de paardjes snel geleverd en mooi verpakt.
Ook al eens bij gerts dierenboel o.i.d. besteld en ook snel geleverd en mooi ingepakt en beschermd.. niets op aan te merken ;)

pacokuzies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:42

welke heb je dan Lisa_H

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:56

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:10

pacokuzies schreef:
welke heb je dan Lisa_H

Pff ja zoveel:')

De oudste komt uit 1995 daar heb ik er slechts eentje van en vanaf daar heb ik ze hier vanaf 2006 geloof ik staan :P

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:41

YES, YES, YES. ik heb net 2 nieuwe. de przwalski en de steigerende MUSTANG! precies welke ik zochte. *D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:55

Degene die ik besteld had zijn ook binnen!

De przewalski+dartmoor via marktplaats, zijn gewoon helemaal nieuw! Ook helemaal mooi, nergens beschadigd ofzo. :D
En degene via de winkel - camarque, bruin/zwarte konijn en de lopende kat. Was trouwens supernetjes verzonden, zaten per stuk in plastic verpakt (behalve het konijn) en dan met allemaal papier erom in een doosje. Zat nog de nieuwe catalogus bij van dit jaar. :)

En m'n repaint is ook binnen, van de stalhond die vorig jaar overleden is. Die is echt supermooi, lijkt precies! SanneLeoni van bokt heeft 'm gemaakt. :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:55

carmen99 schreef:
YES, YES, YES. ik heb net 2 nieuwe. de przwalski en de steigerende MUSTANG! precies welke ik zochte. *D

De witte of de zwarte Mustang?

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 00:50

@ carmen99: Leuk dat je de prezwalski nog hebt kunnen vinden :D Stom dat die er sinds dit jaar uit is :=

@ Mandarijn: Ook leuk dat alles goed is aangekomen enzo :)

Ik ga zelf binnenkort ook wat bestellen bij een site. Hopelijk komt het net zo goed verpakt aan :)

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 09:28

mandarijn: heb je een foto van de hond en de repaint.
ben wel benieuwd hoe die is geworden.
bij mij staat t repainten om een (te) laag pitje