oude niet meer vind ik..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

[/quote]Citaat:Waarom boos worden?
Er werd een vraag gesteld: ben ik te groot/ZWAAR voor mijn pony?
Dus als ik had geantwoord, ja hoor past prima, dan was het goed geweest.
Maar dat heb ik niet geantwoord, ik heb namelijk bevestigd wat de vraagsteller vroeg, namelijk te zwaar.
Dat verder de meesten zich door dit antwoord voelen aangesproken, daar kan ik niets aan doen.
Het is natuurlijk idioot om te reageren, als je bent aangekomen door medicijn gebruik. Zo blond kan iemand
toch niet zijn.
En dat iemand te zwaar is, moet hij zelf weten. Maar niet als ruiter.

Annika212 schreef:Goed idee Johanna, je lokt namelijk alleen ruzies uit met jouw slecht onderbouwde, discriminerende posts.
Meid, zag dat je al 16 bent, er komt een tijd, dat je het begrijpt. Of niet............
De ruzies maken jullie zelf, omdat kritiek op dit forum, altijd verkeerd valt.
Het forum bestaat ( bijna helemaal) uit een bepaalde leeftijdscategorie met een bepaalde visie op
paarden. Verder is het rijniveau ook bijna gelijk, net zoals jullie omgang met paarden.
Samen vormen jullie een soort kliek, die geen inmenging van derden, die het wellicht beter weten,
dulden. Als jullie een vraag stellen en er wordt door iemand met veel meer ervaring als jullie
op geantwoord, dan reageren jullie allen, alsof je gebeten wordt.
Jammer, je kan van kritiek namelijk ook wat opsteken.
Wellicht eens iets om een keertje over na te denken, en niet meteen als een idioot op te
reageren.
Ben benieuwd.
Wie gaat de aanval openen
Giolli: Voor het eerste paardje ben je denk ik iets te groot, zeker als je je beugels op normale lengte zou hebben.
Tweede past prima.

HAPPY22 schreef:Ladyloe schreef:Happy 22; past perfect!
Gelukkig.
Ik twijfelde nogal omdat ik al een paar x van mensen te horen heb gekregen dat ik beter op paarden kan overstappen.
.
.