Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yamcha schreef:Daar ben ik het mee eens. Ik zou idd eerder kiezen voor een Fjord of een Haflinger. Een IJslander zou ook leuk zijn.
sanne_shet schreef:(trouwens ik ken iemand van 14 en die heeft ook een shet(is ze mee 2 voudig europees kampioen geworden toen ze 13 was) en die spring met haar shet 0.80 meter! Dus springen kan wel denk ik)
sanne_shet schreef:Yamcha schreef:Daar ben ik het mee eens. Ik zou idd eerder kiezen voor een Fjord of een Haflinger. Een IJslander zou ook leuk zijn.
Dat is juist het probleem een halflinger of andere grotere pony gaat niet want ik ga die shetlander dus stallen bij andere shetlanders en er zijn op die pensionstal(wil persee daar) geen andere stallen vrij! en zou het op een shet van 1.23 wel kunnen (trouwens ik ken iemand van 14 en die heeft ook een shet(is ze mee 2 voudig europees kampioen geworden toen ze 13 was) en die spring met haar shet 0.80 meter! Dus springen kan wel denk ik)
sanne_shet schreef:Yamcha schreef:Daar ben ik het mee eens. Ik zou idd eerder kiezen voor een Fjord of een Haflinger. Een IJslander zou ook leuk zijn.
Dat is juist het probleem een halflinger of andere grotere pony gaat niet want ik ga die shetlander dus stallen bij andere shetlanders en er zijn op die pensionstal(wil persee daar) geen andere stallen vrij! en zou het op een shet van 1.23 wel kunnen (trouwens ik ken iemand van 14 en die heeft ook een shet(is ze mee 2 voudig europees kampioen geworden toen ze 13 was) en die spring met haar shet 0.80 meter! Dus springen kan wel denk ik)
Rosmoov schreef:Dacht ik dus zelf ookmaar goed ik kijk morgen zelf even wat ik ervan vindt ik ga niet op een pony rijden waar ik te groot voor ben natuurlijk
x_Marr schreef:Et hangt er ook vanaf wat d ebouw van de pony is
Als het zo'n slanke is ben je te lang, is ie wat steviger kan het misschien nog wel
Sanniiy16 schreef:Ben ik te groot voor mijn nieuwe pony??hij is 159 en ik ong 171