PeerAppel schreef:Wow, 37? Wat een prachtige leeftijd! Maar toch naar om je paardje te verliezen.
Ik hoop stiekem dat mijn Haflinger ook zo oud wordt. Dan heeft ze nog 16 jaar te gaan!
Ja het is zeker een mooie leeftijd. Ze was helaas niet van mij maar van de manege. Ik was wel de enige die er op reed en verzorgde. Ik poetste wel 3uur lang.
uiteindelijk werd ik te groot voor haar en reed ik op een andere. Maar die andere pony was van iemand en zij verzorgde hem voor mij en zadelde hem op. Zo had ik gewoon tijd om Laluna te blijven poetsen en verzorgen
. Ze reed nog aten toe in beginnerslessen of in een verjaardagsfeestjes. Uiteindelijk werd ze uit de lessen gehaald omdat elke keer dat ze struikelde, viel er iemand af (een kleintje). Haar struikelpassen waren wel hard voor kleine kinderen. Dus kon de eigenaar haar niet meer gebruiken aangezien ik te groot was. Toen werd ze verkocht. Ze stond het hele jaar door binnen, nooit naar buiten in de wei. Toen ze niet meer in de lessen kon, werd ze voor de winter buiten gezet 24/7 zonder deken. Ze werd echt zwak en had overal wonden. Echt heel zielig. Als ik terug kijk, ben ik wel blij dat ze verkocht werd. Anders had ze de winter eigenlijk niet overleefd.
Het verhaal gaat nog verder maar dan moet je me maar een pb sturen want anders is het teveel off. Topic. Sorry!!!