Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
char1900 schreef:Ik rij al 8 jaar , laatste jaren intensiever.
Ik en 12 jaar oud en 1m56.
Kwa hoogte heb ik liefst min. 1.62m en max. 169 en ik wil graag de sport in.
Liefst een paard wat vriendelijk is tegenover mens en dier , die ook graag voor je werkt. En het liefst een warmbloed.
Kwa kleur houd ik van zwart/bruin of schimmel.
Wat denken jullie?
ponypret123 schreef:hai, ik ben wat veranderd dus..
ik ben 13 jaar, 1.64 en 49 kilo
ik rijd 7 jaar
paardje moet een lief karakter hebben en een allrounder, liefst niet te sloom dus moet wel lekker doorlopen maar wel bij je kunnen houden.
vooral gericht op dressuur maar ook wel in voor een sprongetje, en houd van lekker buiten zijn en rijden.
het liefst niet een te groot paard maar ook niet te klein, een beetje-pony of net een paardje, maar geen reus haha.
zelf dacht ik aan een kwpn, of een nrps ofzo, wat vinden jullie?
xx
Imke1998 schreef:ponypret123 schreef:hai, ik ben wat veranderd dus..
ik ben 13 jaar, 1.64 en 49 kilo
ik rijd 7 jaar
paardje moet een lief karakter hebben en een allrounder, liefst niet te sloom dus moet wel lekker doorlopen maar wel bij je kunnen houden.
vooral gericht op dressuur maar ook wel in voor een sprongetje, en houd van lekker buiten zijn en rijden.
het liefst niet een te groot paard maar ook niet te klein, een beetje-pony of net een paardje, maar geen reus haha.
zelf dacht ik aan een kwpn, of een nrps ofzo, wat vinden jullie?
xx
Iemand noemde al een new forest. Ik heb een tijdje op een new forest x arabier gereden. Soms was ze wat pittig, maar ze voldoet helemaal aan jouw eisen.
lievenamme schreef:Welk ras past bij mij?
Ik ben 12 jaar oud, ongeveer 1.60 lang en 47 kilo zwaar. Ik we hebben sinds ik klein ben paarden dus ongeveer 7 jaar rij ik paard. Ik heb paarden beleerd met mijn zus, en rijd nu op mijn eigen shetlander kruising.
Ik hou van dressuur, liefst pony/paard die wel luistert maar ook pit heeft.
wat denken jullie?
donniedepony schreef:Hoi, ik ben ook wel nieuwsgierig, toch maar een berichtje plaatsen.
Ik ben 15 jaar, 1.70 lang en rij ong. 8 jaar, 53 kg.
Ik hou erg van buitenrijden, ik hoef geen wedstrijden te rijden. Ik hou wel van pittige pony's, af en toe eigenwijs is ook prima.
Ow, en mijn vader wil er graag mee mennendaarom het liefst een beetje een stevige pony (ook omdat ik daar zelf van hou
)
Kleur maakt me niet echt uit![]()
Ik ben benieuwd wat jullie denken!
donniedepony schreef:Hoi, ik ben ook wel nieuwsgierig, toch maar een berichtje plaatsen.
Ik ben 15 jaar, 1.70 lang en rij ong. 8 jaar, 53 kg.
Ik hou erg van buitenrijden, ik hoef geen wedstrijden te rijden. Ik hou wel van pittige pony's, af en toe eigenwijs is ook prima.
Ow, en mijn vader wil er graag mee mennendaarom het liefst een beetje een stevige pony (ook omdat ik daar zelf van hou
)
Kleur maakt me niet echt uit![]()
Ik ben benieuwd wat jullie denken!
lievenamme schreef:Welk ras past bij mij?
Ik ben 12 jaar oud, ongeveer 1.60 lang en 47 kilo zwaar. Ik we hebben sinds ik klein ben paarden dus ongeveer 7 jaar rij ik paard. Ik heb paarden beleerd met mijn zus, en rijd nu op mijn eigen shetlander kruising.
Ik hou van dressuur, liefst pony/paard die wel luistert maar ook pit heeft.
wat denken jullie?
claudiadvx schreef:lastig om iemand ander te beoordelen![]()
maar ben wel benieuwd wat jullie bij mij vinden passen:)
ben 1.70 groot en 55 kg zwaar ik hou wel van een pittig paardje en ben meer van cross en spring maar een buitenrit vind ik ook geweldig om even lekker ontspannen. ik rijd bijna 8 jaar waarvan 1 a 2 jaar geen les meer. liever geen lompe paardjes, en verder kan ik niks meer bedenken dus als jullie nog meer info willen vraag maar raak:)
jolijn2001 schreef:Ik ben 12 jaar,1.54 lang en rijd nu ongeveer 6 jaar.
Ik vind alles wel leuk om te doen. Ik ben alleen een schijterd met springen
Buitenrijden vind ik super leuk maar wedstrijden ook. Liever een rustig maar wel rank gebouwd paardje.
Een lekker voorwaarts paardje onder het zadel maar rustig op de grond. Het liefst zwart, vos of bruinbont. Of een speciaal kleurtje zoals valkliever niet groter dan een E pony.
ponypret123 schreef:Klinkt beter, new forest is iets te 'slordig' hou van nette strakke paarden, arabiertjes vind ik leuk!