pas ik nog op deze manege pony? ik ben al wel een stuk gegroeid (ong 15 cm ofzo) mijn beugels zitten wel op springmaat want ik ging springen ik weet het de foto is een beetje onduidelijk.
babeau: past nog wel, je bent niet zwaar en zonder zadel vertekend heel erg vaak.
Die op de shet vertekend de foto denk ik heel erg, kan net wel/net niet. Maar als meer mensen zeggen in het echt dat het niet kan zou ik dat toch eens serieus nemen, wij zien haar niet rijden natuurlijk.
Balou is een A-pony (weet niet precies hoe groot ), en een kruising shet (x ?) Ik was op die foto 1,45m en woog toen 36kg Nu weeg ik 41kg en ben ik 1,50m zou het nu ook nog passen?
ja eerst had hij een gewoon zadel met staartriem, maar hij bokt constant omdat het zadel niet goed paste, de eigenaar wou dit niet geloven. Uiteindelijk heb ik haar overtuigd gekregen om dat zadel eens te proberen en het bokken was over! Had zoveel medelijden met het beestje dat hij zo hard bokt door de pijn!
Sorry, terug on-topic
Anoniem
Geplaatst: 03-11-12 00:22
Liisaaxo -> past Gytrash24 -> ik vind het nog net kunnen liefpaardjee -> past Babeau -> sorry dat ik je niet kan beoordelen, mijn pc doet raar bij links van tinypic dieuwertje_ -> paste toen nog wel, maar nu weet ik niet lotte_horses -> op de foto pas je, ik denk dat het nu ook nog wel kan
Sardis
Geplaatst: 03-11-12 12:05
Lotte_horses: je past er nu nog makkelijk op! De pony ziet er vrij stevig uit.