Oke want Binky ( die jullie wss allemaal kennen ) die is groter dan deze en daar vonden jullie twijfel, ik ben bijna 1,60 en deze is 1,27 maar wel heel erg breed
chalinka: Lijkt me te groot en te zwaar... Fiero6: Past sunday: Past Sypol_Rawr: te groot en te zwaar xVerax: Past paardenkid: Meisje past er wel op, zadel ligt nogal raar volgens mij.. _snoopy_xx: Past makkelijk ravvie: Past xsilverstarx: Past Yoshii: Past MarlindeRooz: Ik denk iets te lang, het ziet er niet zo mooi uit. Maar dat kan ook door de hoeveelheid broeken en jassenkomen. power1997: Wat te lang chalinka: Iets te lang annarixt: Past PuurxNatuur: Past beiden
Daarnaast geeft ze niet echt het goede voorbeeld aan haar dochter qua kleding/schoenen/cap maar dat terzijde
ik heb het al gezegt: ze heeft rijlaarzen, maar ze droeg die niet op die foto ze heeft geen cap of rijkleren meer, ze heeft ook al jaren niet meer intensief gereden (af en toe een buitenritje) ik rijd met rahere (mijn ander paard) ook vaak zonder cap of rijkleding, met flint wel altijd met cap trouwens een andere foto van mijn moeder (ps. het is haar eigen zadel oke nu nog even antwoorden op de andere van te groot/zwaar: annarixt -> past nog wel denk ik PuurxNatuur -> vind het beide passen
volgens mij kan dat niet. Het kan zijn dat wij hem kunnen zien, misschien ook niet. Ligt aan je instellingen. Hij moet op youtube (bijvoorbeeld) om hem hier te laten zien.