Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LoverHorses0, ik wou graag een repaint van de silverranch kopen was maar 10 euro , maar met die verzendkosten weer 16.75 (?) dat vind ik dan weer best duur
Zou vilt sterk genoeg zijn om zegmaar voor de dekens de "vastmaak banden" te maken? Of knapt dat dan zo?
Wie weet waar er kleine spiegeltjes te koop zijn voor in mijn schleich bak, en hoe moet ik die dan op de goede maat maken, vlgns mijn vader moet dat met een glassnijder ofzo? (best wel logische naam
dan moet je je misschien beperken tot de standaard modellen uit de winkel, of zelf gaan schilderen.

) af of niet.. ik wil hem heel graag dus ik denk dat ik het doe..
Vinden jullie hem mooi gerepaint? LoveSchleich schreef:Ik zit me hier kapot te twijfelen *Help me!* Ik begin steeds meer verliefd te worden op Bowie van The Silver ranch, ik wil hem heel graag, wat vinden jullie, kan dit van mijn spaargeld voor mijn eigen shetlander (dan wel een echte hé) af of niet.. ik wil hem heel graag dus ik denk dat ik het doe..
Vinden jullie hem mooi gerepaint?
Alsnog:
Iemand die ook een percheron veulen heeft gerepaint?
Ik ben trouwens nu ook bezig met een deken + halster voor de dartmoor, wit met paars lint van de xenos, ik weet dat iemand anders dat ook al heeft gedaan voor de camarague hengst, maar ik vind dat zo mooi dat ik het gewoon ook doe

Deze gaan mooi de verkoop in 

want mijn ijzerdraad is bijna op en ik kan vandaag niet naar de winkel