Schleich paarden [deel 9]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Promises

Re: Schleich paarden [deel 9]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 16:59

Oke iloveyoujoof, ik ga even kijken! Iedereen hier is wel ergens goed in, dus jij ook! :D

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:21

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 21:43

Nik2001, dat had ik ook gezien! Die ga ik maar eens proberen op te volgen :o LoverHorses0, ik wou graag een repaint van de silverranch kopen was maar 10 euro , maar met die verzendkosten weer 16.75 (?) dat vind ik dan weer best duur |( Zou vilt sterk genoeg zijn om zegmaar voor de dekens de "vastmaak banden" te maken? Of knapt dat dan zo? :? Wie weet waar er kleine spiegeltjes te koop zijn voor in mijn schleich bak, en hoe moet ik die dan op de goede maat maken, vlgns mijn vader moet dat met een glassnijder ofzo? (best wel logische naam :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 22:52

Je begrijpt dat een Schleich model momenteel rond de 7 euro kost, en de repainter dus maar iets van 3 euro winst maakt op een model waar ontzettend veel tijd, moeite, en ook nog eens materiaalkosten in is gestoken? weet je wat een uurloon ongeveer is, en wat daarbij ook de verf en penseel kosten zijn? sorry, maar als je om zo'n laag bedrag nog gaat piepen... :o dan moet je je misschien beperken tot de standaard modellen uit de winkel, of zelf gaan schilderen.

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 23:28

Ik wil me ook wel melden als dat mag

Ik maak repaints en maak ook tuig ;)

Meeerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 06:56

Omggg ik ben nu in Duitsland.
Ik heb de Shetlander gekocht maar die is palomino. Is die nieuw of is dit een speciale editie? Er was er maar 1 en er zat geeneens een prijsje op. Ik kan lastig een foto maken want ikzit op mijn iPod...
Ook heb Ik nog een veulen gekocht ik ben ff de naam van het ras kwijt.
X

Promises

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 08:26

Ik ga nog een weilandomheining maken, heeft iemand tips??

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 09:45

10 euro voor een repaint? Dat is toch super goedkoop?!

Ik had roodvos gepbt, om te vragen of het repaint topic nog door zou gaan, en hier issie dan!
[YRT] Schleich paarden repainten

xNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:02

LoveSchleich: ik zie dat het hele paardje 16.75 is en de verzendkosten zijn 6.75... Mijn bak is klaar!!! hij is echt super vet met spiegels en solarium. Alleen nog de bakleters:D

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:07

Ook hallo haha :p

Ik repaint meestal voor 6 euro voor gewoon paard dat is excl model en verzendkosten anders houd je er toch niks meer aan over ;)

Loveschleich heb wel eens gehoord dat ze bij de kruidvat kleine spiegeltjes hebben die je kunt gebruiken voor de bak

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:18

O, sorry. Hallo!

Heb ff een scrapbook collage van een paar dingetjes gemaakt.
Afbeelding

Ik blijf maar niet snappen hoe jullie toch zoveel klanten krijgen... Maarja...

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:24

Ik zal zo van mijn spullen fotos laten zien.

Zelf verkoop ik ook bijna niks hoor...vind het erg jammer want materia heeft me veel gekost zeker dat dunne leer is niet heel gemakkelijk aan te komen vaak.

Hoop zelf dat die persoon met 200 paarden die bij mij info heeft gevraagd komt bestellen hihi dat zou een mooie bestelling worden maar is nog afwachten

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 14:48

Ik heb net een heel mooi stukje dun leer gevonden! is alleen wel donkerbruin, maar dat is niet zo erg, maandag koop ik nog wel andere kleuren. Ik heb er net een leren hoofdstel van gemaakt, wat een priegelwerkje zeg!! Ik ga zo een foto maken, dan edit ik deze wel ff :P

@edit
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/s ... 009821.jpg
Ik hou van mn vaders fototoestel haha, die maakt zulk betere foto's als die van mezelf ;)
Wat vinden jullie ervan?

Promises

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 15:19

Mooi hoor!

Iemand tips voor weilandhekken?

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 15:23

Hallo allemaal...
Ik kom even jullie topic invallen, want ik heb een vraag.. :D

Ik heb een beeld gekocht van 2 tinkers. Het merk is "The Leonardo Collection", en het zijn 2 tinkers die aan elkaar vast zitten.
Nou wil ik het graag laten schilderen zodat het mijn 2 oudere merries Katinka en Ciara zijn qua vlekken, maar ik ben een zeikerd dus het moet wel goed gebeuren.. Prijs is ondergeschikt aan de kwaliteit dus. Is hier iemand, of weten jullie iemand, die dit zou kunnen doen?
Dit is het beeld:
Afbeelding
Afbeelding

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 15:58

@LoverHorses0
Hihi heb ze al op Hyves gezien, is erg netjes hoor!!

@NatjeBambiLy
Weilandhekken .... Tja, ga je het echt van hout maken of hoe wil je het gaan realiseren? Ik vind witte hekken altijd heel erg sjiek staan maar dat is meer voor een bak dan voor een weiland denk ik!!
Je kan ook alleen houten paaltjes en daar bijv. met lint de omheining mee maken, alsof het van dat stroomlint is ;)

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 17:34

Ik spreek schleich uit als slaigh XD.
-NatjeBambiLy
Je kan je weilandhekken omheinen met een hek, maar je kan er ook een sloot omheen maken. Je kna ook heel dun ijzerdraad kopen en prikkeldraad maken, of met normaal ijzerdraad schrikdraad maken. Je kan ook heel mooi van ijsstokjes je hekken bouwen.

Promises

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 18:20

@vanuu & Rooz11: Dankjewel! Ik ga denk ik met lint de omheining doen.
:-)

:+:

Ik heb een nieuwe naam voor mijn stal bedacht: The Dream Ranch, heeft iemand die al?

De spulletjes zijn nog steeeds niert af. Oh at ben ik erg :=
Laatst bijgewerkt door Promises op 27-07-12 18:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Have

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 18:40

Ik zeg altijd Schleitsj ..best wel raar.

Helaas geen leuke dingetjes meer gemaakt..
Ben nu op vakantie, heb geen schleich spullen mee...

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 19:01

Ik ben nou bezig met een halster en een hoofdstel....
Ik houd zeg maar een soort van veiling tegenwoordig, ik maak spullen en de hoogste / leukste bod krijgt het dan, geen wachttijden dus :)

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 23:07

Ik zit me hier kapot te twijfelen *Help me!* Ik begin steeds meer verliefd te worden op Bowie van The Silver ranch, ik wil hem heel graag, wat vinden jullie, kan dit van mijn spaargeld voor mijn eigen shetlander (dan wel een echte hé ;) ) af of niet.. ik wil hem heel graag dus ik denk dat ik het doe.. <<) Vinden jullie hem mooi gerepaint?

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 23:08

LoveSchleich schreef:
Ik zit me hier kapot te twijfelen *Help me!* Ik begin steeds meer verliefd te worden op Bowie van The Silver ranch, ik wil hem heel graag, wat vinden jullie, kan dit van mijn spaargeld voor mijn eigen shetlander (dan wel een echte hé ;) ) af of niet.. ik wil hem heel graag dus ik denk dat ik het doe.. <<) Vinden jullie hem mooi gerepaint?

Edit: wat ben ik stom om jullie te vragen hoe jullie hem vinden terwijl ik vergeet een link te zetten :') Alsnog:

http://verzamelen.marktplaats.nl/dieren ... ck=1#photo

Mooi Hoofdstel! Ik ga mijn percheron veulen repainten, de eerste witte laag zit er al op , maar ik weet nog niet welke kleur ie krijgt.. -O- Iemand die ook een percheron veulen heeft gerepaint?

Ik vind hem wel super, komt misschien ook omdat ik de originele ook nog niet heb, en die vind ik al heel mooi, vind ik die nog mooier :j Ik ben trouwens nu ook bezig met een deken + halster voor de dartmoor, wit met paars lint van de xenos, ik weet dat iemand anders dat ook al heeft gedaan voor de camarague hengst, maar ik vind dat zo mooi dat ik het gewoon ook doe :=
Laatst bijgewerkt door _Balou op 27-07-12 23:30, in het totaal 2 keer bewerkt

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 23:11

Ik vind altijd een repaint dat je die echt gezien moet hebben voor je kan oordelen... Sommige lijken heel mooi maar lijken dan weer heel erg tegen te vallen....
Kan daar dus niet echt over oordelen, vind hem niet bepaald speciaal, dat wel :)

Heb weer beetje geknutseld vandaag :D Deze gaan mooi de verkoop in :D

Afbeelding

En nog een hoofdstelletje gemaakt van zwart leer :D

NinoForEver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 02:57

Ziet er leuk uit Wanuu!

Ik ga vanmiddag ook nog eventjes lekker schleichen. Ik hoop dat ik nog 2 dekentjes en 2 halsters kan maken :D want mijn ijzerdraad is bijna op en ik kan vandaag niet naar de winkel -O-

Ik ga ook nog even verder met mijn stal. Ik ga de indeling maken en nog even de longeerbak en stapmolen tekenen. Misschien heb ik zelfs nog wel even tijd om te beginnen met de eerste 12 stallen
foto's komen nog *-:)

Heeft iemand misschien tips voor het maken van een custom?
Ik wil namelijk een paardje in deze pose zetten:
Afbeelding
(alleen dan met 4 benen op de grond want anders ben ik bang dat hij niet blijft staan)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 08:08

bah ik ben boos op de v&d op de action en op de Xenos. gisteren geen seudine bij de xenos, geen (betaalbare) acrylverf bij de V&D en niks bij de action. en V&D had ook geen matte vernis. weet iemand waar dat ongeveer staat? bij welke spullen. bijv. bij de schilderspullen of zoiets? ben niet boos op de bart smit daar hadden ze de ijslander merrie, die heb ik meegenomen heb namelijk het veulentje al 2 keer. en heb ook nog de berne sennen pup gekregen.

en wat komen er weer leuke dingen voorbij!
@ninoforever voor custom heb ik geen tips maar ik zou voor die custom denk ik de ijslander hengst of de camarque merrie gebruiken. er is een model die al zo staat welke weet ik niet.