Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 19:35

Ik geef de eer voor het nieuwe topic aan Telpeva, PBL, Naborah, Claudia of Daan :D

@PBL,
Leuk halster met die gevlochten strengen!

--------------------------------------------

Kunnen we weer even ontopic praten, anders moet ik voor de zoveelste keer gaan temmen.

Palmbierlove

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 19:43

dank je sanne!
ik heb dit topic al geopend, dus iemand anders mag weer, maakt mij niet zoveel uit wie,
Shettepret mss of een van de andere die al wat langer meekletsen..

ik zou voor Hickstead eerder voor de hannover hengst gaan,
maar dat is mijn mening,
je moet doen wat je zelf mooi vindt..

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:01

@Clarisca ik heb je halster ook ontvangen echt helemaal super leuk gemaakt en hij staat de lustiano ook heel erg goed zal morgen even een foto maken en posten.

@Horseloverzzzz leuke foto's heb je gemaakt van je schleich paardjes

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:10

Als mensen een nieuwe Schleich actie hebben, zetten ze dat dan ook hierneer? Of moet je gewoon alle sites controleren...

Ik wil ook wel een nieuw topic openen, ik zit hier alleen pas vanaf donderdag en ik heb nog niet echt veel ervaring met Schleich.

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 20:15

@ Nathas graag gedaan, ik vond hem zelf ook heel leuk, dus heb voor mijn eigen Lusitano er ook nog een gemaakt, en ik had al een horsebead in die kleuren gemaakt:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GWWBRH4R.jpg
de horsebead is eigenlijk te klein, want ik had hem op de arabier gemaakt..

mijn filmpje is ook klaar, ga hem nu uploaden op Youtube, hopelijk werkt hij weer een beetje mee..

indraXpolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:27

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:39

Ik zou het nieuwe topic wel willen openen, maar ik denk dat mensen die al langer meekletsen hem toch beter kunnen openen, zit meer te denken aan shettepret of telpeva ofzo...

Dames, letten julllie een beetje op jullie oneliners & slowchat? Ik vind het nu eigenlijk wel een beetje vervelend worden.

Miss. ga ik nog een wedstijd starten op mijn site, maar ik weet geen thema & ik moet nog even nadenken over de prijzen.

@Pbl: Mooi zeg! Heb je die achtergrond gemaakt voor het halster en de horsebead?
Vind vooral de kleurencombinaties erg goed matchen.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:40

@ horseloverzz : Hihi, ja misscien als het mag! Hij verdiend wel een repaint :j Leuke foto's van hidsteak.
@indraxpolly: ik heb me al bij jou aangemeld maar ik kan maar nie inloggen |(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:54

Ik heb aan één Schleich forum genoeg eerlijk gezegd, buiten Bokt zul je mij niet vinden, zeker als het ook geen officieel Schleich forum is (sorry).

Vind het ook nog niet echt nodig om al een nieuw topic te maken, we zitten net op 2/3 van dit topic! plek zat om voorlopig nog te kunnen kletsen lijkt me :) Binnenkort heb ik ook even tijdelijk geen pc, dus tegen de tijd dat we aan het nieuwe topic zitten ben ik misschien totaal niet aanwezig :o Dus als iemand anders tegen die tijd het topic zou willen maken, graag!

Heel gaaf dat Hickstead nagemaakt gaat worden, ben heel benieuwd! Dat geeft me ook een leuk idee voor een wedstrijd, maar ik zal wachten met een wedstrijd hosten tot er weer een paar geweest zijn, anders hebben we weer zo veel wedstrijden tegelijk.

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 21:03

dank je horwse, de achtergrond is idd speciaal daarvoor gemaakt,
zo heb ik voor ieder showhalster die ik heb gemaakt voor de wedstrijd een foto bij een achtergrond gemaakt ;)

Edit filmpje:

in het begin is het licht een beetje slecht, dat kwam door mijn schaduw kwam ik uiteindelijk achter..

het is een fotoverhaal bij mijn Noordpool Kür die Palm en ik samen met Kerst hadden gereden op de manege http://www.youtube.com/watch?v=-egc6vK4O8k

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:18

Heel lang niet meer geweest maar hier ben ik!
Ik heb 5 kurken en ga die morgen tot moes slopen(voor voer).
En die repaint van hicksteak(hoe je het ook schrijven mag) is een goed idee!
En er komen leuke horse bread(ofzo) voorbij!
En er was een collage(ergens) die was ook wel leuk.
En een paar pagina's terug tuig van SanneLeoni(erg leuk) en stallen(weet niet meer van wie maar ook heel leuk!!!)
En zoals telpeva ook al zei;
We hebben nog lang om gewoon te kletsen en nog niet over deel 9 (wauw deel 9!! Eigenlijk best veel!).
Laten we het Over het nieuwe topic pas hebben rond de 90 pagina's (als jullie het daar meeens zijn, ik ga hier niet veslissen wat en hoe namelijk! Dat moeten we met zijn alle doen!).
En ik heb nog een idee voor mijn manege (geheim tot het absolute eindresultaat!).
Verder zul je hier^over niets meer horen tot het klaar is!;)
Mijn schleichstatus;
Slecht heb er 1 week niets aan kunnen doen (vakantie), en alles overhoop
(schoonmaker!).
Moet morgen alles weer opbouwen!
Edit;
Palmbierlove heel leuk filmpje!

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:41

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:16

Het nieuwe topic zal ik ook wel willen maken, lijkt me leuk :). En inderdaad, het is nog wel een beetje vroeg daarvoor.

Leuke spulletjes zie ik hier weer voorbij komen zeg!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 22:29

nu mijn filmpje klaar is kan ik het sneeuwlandschap eindelijk gaan opruimen,
en kan ik mijn kast met schleich paardjes weer gaan inrichten,
die ligt nu helemaal overhoop en overal in mijn kamer staan nu paardjes XD
dus kan ik die weer op gaan ruimen en netjes op hun plekje terug zetten,
en kan ik ook alles weer eens gaan tellen..

en zwarte piet staat ook nog steeds in mijn kast XD
ik zal die ook maar weer eens naar Spanje sturen..

nu kan ik dinsdag dus weer een paar nieuwe gaan aanschaffen *\o/*
weet alleen nog niet welke het worden..

en kan ik aan de knutsel gaan voor de wedstrijd van roosje,
waar ik ook weer een filmproject aan koppel ;)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 00:49

jeetje alleen al op de vorige pagina moest ik 6x temmen voor onliners dit is gewoon egt niet leuk meer. Dit topic is nog lang niet vol dus waarom nu al beginnen over wie de volgende opent?

@sanne bedankt maar heb er al een keertje eentje geopend en helaas ook geen tijd van mij mag shettepret, furyke, stephanie of telpeva wel

@palmbier super leuk filmpje dat is vast veel werk geweest kijk nu al uit naar je volgende.

verder leuke creaties weer allemaal!

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 08:55

@Nahbora(hoejehetookschrijft);
En je schleichforum dan?
Ik heb wel intresse maar moet het met paps en mams over hebben (ik denk dat het niet mag want ik wil namelijk al zoveel kopen op dit moment maar proberen kan geen kwaad!!).
Edit;
Wat is de rede eigenlijk?

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 09:10

Roosje01 schreef:
@palmbier super leuk filmpje dat is vast veel werk geweest kijk nu al uit naar je volgende.

verder leuke creaties weer allemaal!

de omgeving stond nog van kerst,
verder was het 2 dagen werk voor 2 minuten film :')
bij het berg gedeelte loopt die wat sneller, want de bergen waren niet stabiel genoeg om stapje voor stapje te gaan..

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 10:25

manonfleur schreef:
En je schleichforum dan?
Ik heb wel intresse maar moet het met paps en mams over hebben (ik denk dat het niet mag want ik wil namelijk al zoveel kopen op dit moment maar proberen kan geen kwaad!!).
Edit;

Laat maar weten als je interesse hebt. :)
De rede van de verkoop is een combinatie van :$ en het feit dat deze twee modellen gezellig samen achterin de kast staan, en dat vind ik zonde. Want er zijn genoeg mensen die ik hardstikke blij kan maken met deze modellen. Zelf was/ben ik er ook blij mee, maar denk dat ze bij een ander baasje meer tot hun recht komen. :))

Het Schleichforum blijft gewoon bestaan hoor. Sterker nog, we zijn er druk mee bezig om wat dingetjes te veranderen om het nog leuker/makkelijker/toegankelijker te maken!

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 13:29

Naborah schreef:
manonfleur schreef:
En je schleichforum dan?
Edit;

Laat maar weten als je interesse hebt. :)
De rede van de verkoop is een combinatie van :$ en het feit dat deze twee modellen gezellig samen achterin de kast staan, en dat vind ik zonde. Want er zijn genoeg mensen die ik hardstikke blij kan maken met deze modellen. Zelf was/ben ik er ook blij mee, maar denk dat ze bij een ander baasje meer tot hun recht komen. :))

Het Schleichforum blijft gewoon bestaan hoor. Sterker nog, we zijn er druk mee bezig om wat dingetjes te veranderen om het nog leuker/makkelijker/toegankelijker te maken!

fijn!
ga vanmiddag beginnen met kurken omtoveren tot voer (ik bedoel nu... :D ).
nou het is knap lastig!
nou hehe ik krijg de techniek eindenlijl!
hoe doe ik het?
wat heb je nodig?
schaar-kurken
wat doe je?
je knipt kleine stukjes in de kurken en voila!

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 13:36

Ik ben bezig om een stal te maken van karton! het word al best grappig :D Ben alleen nog op zoek naar zaagsel voor erin, en ik ga ook nog naambordjes maken om aan het touwtje te hangen, voerbakken en hooinetten. weet iemand nog meer voor erin?

Foto's komen later :) denk niet dat ik t ga verven, heb op dit moment geen verf wahaha

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 15:46

LoverHorses0 schreef:
Ik ben bezig om een stal te maken van karton! het word al best grappig :D Ben alleen nog op zoek naar zaagsel voor erin, en ik ga ook nog naambordjes maken om aan het touwtje te hangen, voerbakken en hooinetten. weet iemand nog meer voor erin?

Foto's komen later :) denk niet dat ik t ga verven, heb op dit moment geen verf wahaha

waterbakken?

vakantie is voorbij :(
voorlopig geen ge-schleich :(

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 16:47

LoverHorses0 schreef:

meschien is dit wel een leuk idee:
*waterbakken
*iets om je zadel/en of/ hoofdstel op te hangen
*meschien nog een leuk pad ofzo voor eromheen.

eigelijk weet ik het verder niet..... ;(

heeft iemand nog een idee om iets leuks te maken voor schleich(geen stalsetjes of tuig)maar iets aparts! :j
als je iets weet stuur dan maar een PB (anders komen er veel onliners) :)

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 16:52

Ik ga denk ik vanmiddag ook maar eens beginnen aan mijn Schleich stal.

JonnyWalker:
In je onderschrift staat ..., is een dag niet geleegd, moet dat niet geleefd zijn... ;)

Wie heeft er nu een actie? En zoja, hoe kom ik dat dan te weten... :?

Edit; Ik heb in de kast een oud trekpaard gevonden, de kleuren waren alleen roze en blauwe sokken... :')
Ik ga hem bruine met witte sokken, manen, staart en aftekeningen maken... :D
Laatst bijgewerkt door BalouArera op 05-03-12 17:06, in het totaal 2 keer bewerkt

eva20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 16:57

Elk schleich paarden topic gaat tot de 100 pagina's, waarom zouden we nu dan al beslissen wie het mag openen? Laten we eerst tot de 100 pagina's kletsen en daarna pas een nieuw topic aan maken!
(Sorry, als dit erg bot klinkt! :o)

@Mijn geheime projectje: Is nog niet klaar, maar ik ben al op 1/3. Wordt erg leuk!

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 17:33

`sorry voor de onliners, ik zal proberen om het niet meer te doen.
horwse: misschien kan je zadelkussentjes maken bij je zadel.
balouarera: is dat blauw met roze trekpaard van schleich?
nienke(of wie het dan ook was):ik gebruik konstruktielijm, dat moet wel heel lang drogen, zo'n 2 uur, maar het werkt wel en blijft goed zitten.