@PBL,
Leuk halster met die gevlochten strengen!
--------------------------------------------
Kunnen we weer even ontopic praten, anders moet ik voor de zoveelste keer gaan temmen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roosje01 schreef:@palmbier super leuk filmpje dat is vast veel werk geweest kijk nu al uit naar je volgende.
verder leuke creaties weer allemaal!
manonfleur schreef:@Nahbora(hoejehetookschrijft);
En je schleichforum dan?
Ik heb wel intresse maar moet het met paps en mams over hebben (ik denk dat het niet mag want ik wil namelijk al zoveel kopen op dit moment maar proberen kan geen kwaad!!).
Edit;
Wat is de rede eigenlijk?
Naborah schreef:manonfleur schreef:@Nahbora(hoejehetookschrijft);
En je schleichforum dan?
Ik heb wel intresse maar moet het met paps en mams over hebben (ik denk dat het niet mag want ik wil namelijk al zoveel kopen op dit moment maar proberen kan geen kwaad!!).
Edit;
Wat is de rede eigenlijk?
Laat maar weten als je interesse hebt.
De rede van de verkoop is een combinatie vanen het feit dat deze twee modellen gezellig samen achterin de kast staan, en dat vind ik zonde. Want er zijn genoeg mensen die ik hardstikke blij kan maken met deze modellen. Zelf was/ben ik er ook blij mee, maar denk dat ze bij een ander baasje meer tot hun recht komen.
Het Schleichforum blijft gewoon bestaan hoor. Sterker nog, we zijn er druk mee bezig om wat dingetjes te veranderen om het nog leuker/makkelijker/toegankelijker te maken!
LoverHorses0 schreef:Ik ben bezig om een stal te maken van karton! het word al best grappigBen alleen nog op zoek naar zaagsel voor erin, en ik ga ook nog naambordjes maken om aan het touwtje te hangen, voerbakken en hooinetten. weet iemand nog meer voor erin?
Foto's komen laterdenk niet dat ik t ga verven, heb op dit moment geen verf wahaha
LoverHorses0 schreef:Ik ben bezig om een stal te maken van karton! het word al best grappigBen alleen nog op zoek naar zaagsel voor erin, en ik ga ook nog naambordjes maken om aan het touwtje te hangen, voerbakken en hooinetten. weet iemand nog meer voor erin?
Foto's komen laterdenk niet dat ik t ga verven, heb op dit moment geen verf wahaha