De dartmoorhengst wordt bij mij een palomino, hij is al wit, maar heeft iemand een idee met welke kleuren je palomino kleur krijgt? en een fjordenkleur?
YMJArabians
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-11 20:00
Mijn eerste paar gerepainte paardjes waren Arabieren en die zijn ook wel goed te doen vind ik!
@ Peacehorses: Klopt! Ironic is ook op het dartmoor model.
Marritx
Geplaatst: 07-07-11 20:03
ik ga ook nog een keer de dartmoor hengst kopen om te repainten
lalalauraaax
Geplaatst: 07-07-11 20:06
oke welke verf gebruiken jullie ? en welke kwasten ?
wil ook zo graag verder als ik die fixeer maar is terug vond handig als moeders ook weten waar ze iets opbergen . Vind wel erg sonde van het geld om helemaal een nieuwe bus te gaan kopen tis al niet zo goedkoop.
ja zo had ik pas dus opeens 2 bussen matte vernis, ik had er een gekocht en toen zei mijn moeder, maar die hebben we nog hoor.. ja leuk zeg dat dan eerder
Hihi, ik blij dat mijn vader al het gereedschap enzo bewaart. Als ik in huis iets neerzet weet ik zeker dat m'n moeder het ergens opruimt waar ik het niet kan vinden
@Lautje: zoals ik al zei, ik gebruik amsterdam en je kunt het best heeeele zachte kwasten gebruiken (van eekhoornhaar geloof ik), verschillende formaten, 0-000 zijn ook aan te bevelen voor de details, zeker als je op kleine modellen werkt en voor de ogen
Roosje01
Geplaatst: 07-07-11 20:29
peacehorses schreef:
Hihi, ik blij dat mijn vader al het gereedschap enzo bewaart. Als ik in huis iets neerzet weet ik zeker dat m'n moeder het ergens opruimt waar ik het niet kan vinden
Bij onze v&d ligt het wel door elkaar. maar beschadigt niet (zooals is zag dan he) heb niet alles super goed zitten te bekijken ofzo hoor.
Roosje01
Geplaatst: 07-07-11 21:09
zo super deal hahaha ik ben blij voor 40 incl pakket verzending ijslander merrie en voskleurige ijslander grazende rijpony quarter merrie lippi veulen allemaal in nieuw staat!
lippi veulen had ik nog niet en die andere heb ik wel maar zijn beschadigd even kijken of ik die ga repainten of verkopen.
helaas ging de grijze rijpony net aan mijn neus voorbij
lalalauraaax
Geplaatst: 07-07-11 21:12
zonde van die beschadigingen! wow dat is echt goedkoop! veel plezier er mee
Ja ik zie nu op mijn nieuwe paardje een paar krassen..
lalalauraaax
Geplaatst: 07-07-11 21:16
dat is echt zonde!
Stephaniexh
Geplaatst: 07-07-11 21:29
Hier een foto van appeltjes die ik heb gemaakt vanavond. De manen die ik zelf heb gemaakt zitten vast aan deze hannoveraan. Maar ze zijn echt serieus verschikkelijk! Ik heb ze er ook al afgehaald, ik ga weer nieuwe maken. Deze appeltjes heb ik even gewoon geoefend, niet echt dus! Ik heb ze er toch al afgewassen.
Oeps, een iets te groot appeltje zit ertussen
Er zijn vast een heleboel tips & opmerkingen Dus maak ze maar