Da's ook een hele goede Die hou ik ook maar aan, denk ik zo. Hoewel het wel handig kan zijn... Ben nu even aan het kijken om een site op te zetten. Veel moeite
HxSunlight
Geplaatst: 04-04-11 15:52
is papo leuk om ook te sparen alleen papo sparen of papo iest heel anders het ziet er ook wel heel leuk uit
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-11 15:53
Naborah schreef:
Da's ook een hele goede Die hou ik ook maar aan, denk ik zo. Hoewel het wel handig kan zijn... Ben nu even aan het kijken om een site op te zetten. Veel moeite
Het is inderdaad ook handig en ik zit er wel aan te denken.. maar iets weerhoud me Wat zou jij in mijn geval doen?
Anoniem
Geplaatst: 04-04-11 15:53
Papo zijn een beetje plastic achtig, die benen buigen heel raar en zijn niet stevig zoals schleich.
haha cool ik zal binnenkort is een lijstje maken welke ik nu allemaal heb roos nog geen arabiertje zeker? je mag er ook wel een in de winkel kopen hoor dan betaal ik wel 15 euro ?
HxSunlight
Geplaatst: 04-04-11 17:35
ik moet nog wa8ten bij manege paard omdat ze niet wil omdat ik geld opstuur dat is best wel jammer
Raar, ik had iemand op MP gemailt dat ik wel interesse had in haar Tinker merrie, krijg ik vrij snel een antwoord terug dat ik hem voor €4,50 op kan halen (woont ook in Leiden). Ik terug sturen waar in Leiden ze woont en of de Tinker merrie in goede staat is, nu krijg ik niks terug.