Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lisannee93 schreef:suikermeisje:
Ha, ik had al zo'n vermoeden dat jij wat persoonlijk tegen mij hebt, na je vorige post.
Er worden hier foto's geplaatst met de vraag of de ruiters te groot/te zwaar zijn, ik geef mijn mening en dan zit ik iedereen half af te zeiken? Kom op zeg. Daarnaast vind ik de meeste mensen hier gewoon passen, lees mijn posts maar na, het zijn er 2/3 geweest die ik te groot vond. Dus iedereen? Beetje flauw.
En lees eerst eens goed wat ik werkelijk heb gezegd op pag. 60-61 over jouw pony.
Ik heb dus gezegd dat ik het wel vind kunnen, maar als er een andere mogelijkheid is dat dat fijner is. Dat jij dat niet leuk vindt om te horen is een ander verhaal. Ooh, maar wacht, jij hebt ook een pony van die hoogte met die lengte en dat gewicht gesprongen, dus dan is zij ook niet te groot. Beetje rare argumentatie hè? Ik ken de pony en de amazone niet, dus ik kan niet oordelen over hoe de pony reageert en dat doe ik ook níet. Ik beoordeel aan de hand van een foto en als je niet wilt horen wat anderen denken dan moet je niet hier je foto plaatsen. En dat is het laatste wat ik hierover heb gezegd.
Edit: quotes weggehaald.