Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gaaf neusbontje!

vind jullie een leuke combinatie.
Ik reed met mijn 1,63 op een welsh van ongeveer hetzelfde formaat, maar dat kon in mijn ogen niet meer. Ongelofelijk hoe lichaamsbouw invloed heeft.
Leuke combi! _Denise_ schreef:Wow, verbaast me dat het past!vind jullie een leuke combinatie.
Ik reed met mijn 1,63 op een welsh van ongeveer hetzelfde formaat, maar dat kon in mijn ogen niet meer. Ongelofelijk hoe lichaamsbouw invloed heeft.
Leuke combi!
xmiloux1 schreef:Nou dat vind ik wel apart, dat is toch vrij vanzelfsprekend dat iemand van 1.74 niet meer op een shet past? Ik zou het voor een d kleine e al veel te groot vinden.
Zo grappig dit
Ik rij met mijn 1.79 mijn C-pony van 1.33 M springen, en niemand die dát gek vind of zo hoor
Ook mijn shet neem ik nog welleens mee op buitenrit! Oh wat sielugghhh!
lieziej schreef:xmiloux1 schreef:Nou dat vind ik wel apart, dat is toch vrij vanzelfsprekend dat iemand van 1.74 niet meer op een shet past? Ik zou het voor een d kleine e al veel te groot vinden.
Zo grappig dit
Zo grappig is het ook weer niet hoorIk rij met mijn 1.79 mijn C-pony van 1.33 M springen, en niemand die dát gek vind of zo hoor

Twilight1 schreef:lieziej schreef:
Zo grappig is het ook weer niet hoorIk rij met mijn 1.79 mijn C-pony van 1.33 M springen, en niemand die dát gek vind of zo hoor
Als jij op die shet zit onder die foto van met de kar dan vind ik je toch echt te groot hoor
En je C pony is een haflinger dat is weer een ander verhaal
@lovepalomina, idd apart ik las het en dacht nee en ik keek de foto en dacht ja haha
_Denise_ schreef:Klein vraagje, denk dat ik het eigenlijk niet eens hoef te vragen.
Maar heb zojuist een adresje gevonden voor nieuwe verzorgpaarden, en deze bedragen een haflinger en een ijslander. Op een haflinger pas ik sowieso, de ijslander ben ik niet zeker van.
Ik ben 1.63 m, heb (nog) geen foto ter vergelijking.Zeker gezien het type kan dit best passen, toch?
xAylie schreef:ik ben zelf 1.73 & mij zie je echt niet meer zitten op mijn shetjes hoor, ook niet op die van 1.05 terwijl ik toch echt niet dik of veel weeg ofz.

lieziej schreef:Zo grappig is het ook weer niet hoorIk rij met mijn 1.79 mijn C-pony van 1.33 M springen, en niemand die dát gek vind of zo hoor
....
lovepalomina schreef:Kan ik nog op een pony van 1.25 terwijl ik 1.65 ben?... Hier een beetje rare foto, maar gaat om het idee:
http://xsoofxx.hyves.nl/album/36946306/ ... state__=19
Past nog hoor