Ken deze vent niet

Niet normaal tohg?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurffie schreef:ik geloof nou niet dat het echt de bedoeling is mensen van google af hier neer te zettenvooral niet omdat je de man niet kent en dus geen toestemming kan hebben om de foto te plaatsen
!
Negerzoen schreef:Ik vind het nog wel kunnen, maar niet teveel meer groeien hoor!
twistermahoi schreef:ik vindt je eigenlijk iets te groot en je beugels moeten ook een gaatje langer!
33Bonita33 schreef:twistermahoi schreef:ik vindt je eigenlijk iets te groot en je beugels moeten ook een gaatje langer!
okej dankje voor je commentaar
ik vind zelf dat ik ook vrij groot ben maar het is een stevige pony en ze heeft er verder geen moeite mee wat betreft mijn beugels ik vind ze fijn zo omdat ik zo beter zit.
omdat wij recreatief doen rijden en ze nogal eens ergens van schrikt en dan zit je gewoon steviger met iets korteren beugels ik vind ze zelf zo fijn hoowr:)
xManon_ schreef:Past idd nog!
Die daarvoor past echt niet.
Die maten die zij geeft, zouden ongeveer hetzelfde moeten zijn als die van Bonita, nou écht niet.
Michelle99 schreef:33Bonita33, ik vind je eigenlijk iets te groot en zwaar voor het echte werk. Het is een fijne pony (kijk naar de slanke pijpen), en als je 55 weeg zonder schoenen en kleding, zal je toch meer dan 60 of zo zijn inclusief zadel, schoenen jas e.d.l... sorry!
33Bonita33 schreef:en een fijngebouwde ijslander? om maar een voorbeeld te noemen?