Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maxx_whiss schreef:Mijn zadel ligt wel goed, alleen is mijn pony erg lang. Ze heeft namelijk wat korte benen. Ik heb het zadel aan huis laten passen door zo'n iemand en die heeft deze goedgekeurd en lag ook goed zeiden ze![]()
Verder bedankt voor de reacties.
maxx_whiss schreef:Ik ben eigenlijk ook wel eens benieuwd naar of jullie mij te groot/zwaar vinden voor mijn pony. Ik zelf ben 1.71 en mijn pony is 1.43. Sommige mensen zeggen namelijk dat het niet meer kan, en ikzelf ga daardoor twijfelen. Nou wat vinden jullie, kan het er mee door?
StarStar schreef:maxx_whiss schreef:Ik ben eigenlijk ook wel eens benieuwd naar of jullie mij te groot/zwaar vinden voor mijn pony. Ik zelf ben 1.71 en mijn pony is 1.43. Sommige mensen zeggen namelijk dat het niet meer kan, en ikzelf ga daardoor twijfelen. Nou wat vinden jullie, kan het er mee door?
Kan wel hoor.. Ik ben 1.75 en rijd op een pony van 1.47
En op wedstrijden kom ik welleens mensen tegen die er zelfs nog een stuk meer onderuit komen
Tja het ziet er minder uit, maar als je pony er geen last van heeft!
superwoman schreef:Ik vind dit een beetje jammer...
Omdat er mensen zijn die nog verder onder de buik van de pony uitkomen = het niet erg en past het nog?
Zeker omdat je zelf ook lang bent voor de pony, kan een ander ook doorrijden?
Zo lees ik dat.
sweetheart schreef:Persoonlijk denk ik dat je te groot bent als ik het zo lees. En je doet er zeker geen 2 jaar mee... Het lijkt me beter een groter beestje te kopen.