Voor de mensen in friesland, in Sneek bij brattinga hebben ze de gehele 2014 collectie binnen! Please reageer op mn nieuwe repaint enzo, zie linkjes vorige pagina
Die repaint is inderdaad gaaf! Ik had pas dus ontdekt dat mijn moeder vilt had en ze had gisteren voor mij extra sterke lijm meegenomen, omdat ik daar nu dus mee wil beginnen. Ook kan ik nu haken, dus ik ga echt snel aan de slag! Ik wil beginnen met een deken, maar ik had meerdere manieren op youtube gezien. Eentje was dat je het overtrok van een schleich deken en dat uitknipte, en dan ging je het aan elkaar naaien, dus niet met klittenband maar over het hoofd. Is dat leuk of handig? Heeft iemand tips?
Lisanne dat heb ik ook en dat vind ik heel praktisch!
shadowismy
Geplaatst: 14-01-14 21:02
hoi mensen ik verveel me erg wat kan ik maken?? kun je hier iets leuks uit kiezen voor mij?? 1. poetskist met spullen 2. winterdeken 3. zadel 4. hoofdstel 5. springset 6. longeerlijn 7. bedenk zelf iets
als je iets leuks weet dan ga k het maken en dan post ik zo snel mogelijk foto's hahah thnx als je iets bedenkt! p.s ik kan niks verkopen mag niet van me ouders......... p.ss wannu echt heel mooi die repaint zo ziet een fjord die ik ken er precies uit so cute
nee123
Geplaatst: 15-01-14 09:09
FUDGE schreef:
Lisanne dat heb ik ook en dat vind ik heel praktisch!
Ik heb nog meer nieuwe dingen te maken, maar moet eerst verder met de bestellingen Als ik nieuwe dingen heb gemaakt zal ik het weer laten zien!
@shadowismy: wat vind jij het leukste?
@naarppc: Welkom! @EskeGirl: Echt?! hoelang geleden heb je hem besteld, en bij wie? als hij uit duitsland moet komen kan het echt lang duren. Ik had dat vorig jaar met de shire merrie. Ik was haar allang vergeten. twee maanden nadat ik dr had besteld kwam ze nog binnen
Ik ben inderdaad van plan om alle erkende fjordenkleuren te gaan maken zodat ik een hele collectie heb, maar deze wilde ik als eerste.
Persoonlijk vind ik hem zelf ook mooier dan het originele model, want die zijn gewoon belachelijk slecht afgewerkt ....
Eske_B
Geplaatst: 16-01-14 16:41
Ben erg benieuwd wanuu!
De grijze rijpony is alsnog binnen gekomen, nu de Fjord nog.
Heb in het verleden een paar repaints gemaakt van paarden, ga binnenkort voor een vriendin 2 konijnen repainten als verassing, gelukkig heb ik m'n verf en kwasten nog, heb ook nog een onafgemaakte shet staan, dus dat maar weer oppakken .
mbl_x
Geplaatst: 16-01-14 18:39
ik wil de fel pony hengst repainten maar ik weet die manen niet dat klinkt raar maar hoe kan ik die een andere kleur maken die zijn zo dun dat met het dunste kwastje ik er nog naast ga waarschijnlijk......... Iemand idee? ik ga denk ik vanavond aan een poets koffer maken de borstels heb ik al een idee maar de Poetskoffer zelf nog niet echt :/
YAY bij de marskramer voor 2 euro maarliefst 12 kleine opbergdoosjes gekocht!! Echt mooi vierkant, maar ze zijn er ook in het rond! PERFECT als tackbox, of om halsters enzo in te doen! of als voerkisten, maar ze zijn prima schleichformaat. Verder heb ik bij een random winkeltje ook een klein doosje gevonden waar voor 3.20 euro 3 honden in zaten! Precies schleich formaat! En ze waren nog gedetailleerd ook!