Schleich paarden [deel 9]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mini_Miesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 09:53

Gister ben ik ook weer bezig geweest,
- een setje voor de tennesee walking horse hengst -> rood wollig dekentje met een bloem en een roze halster. (een cadeau'tje voor mijn nichtje)
- een setje voor de fallabella hengst -> van paars vilt een dekentje met een paars strikje en paarse peesjes <3
- een deken voor de shetlander hengst -> een rood wollig stofje met een rode roos <3

ik heb nog geen foto's van de batterij van het fototoestel is telkens leeg :(

@ilovemiranda
Ik ben benieuwd naar de foto's

@anikailove
Ik ben echt MEGA benieuwd naar de foto's van het halster!!!

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 10:12

Wat jammer Pip!
Zouden ze dat tijdschrift volgende week zondag nog hebben? Ik ga dan namelijk richting Duitsland ;)

Have

Re: Schleich paarden [deel 9]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 11:46

Vandaag heb k setje voor de falabella hengst gemaakt, bandages met een soort lint en wil er een circus pony van gaan maken...

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 14:41

@sanneleonie
Ik zou het niet weten, maar als ze hem hebben, zou je er ook een voor mij mee willen nemen?
Ik denk wel dat hij door de brievenbus past. Ik heb hem in een boekenhandel zien liggen.
Zou heel fijn zijn :)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:56

Heb het echt even te druk voor schleich met Ponykamp en de training van mijn honden. maar vrijdag ga ik matte vernis seudine en nieuwe acrylverf kopehn en dan ga ik in het weekend lekker knutselen.

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 10:16

Mijn westernset:
Afbeelding
Ahh... Poedersuiker.. De kwaliteit is hopeloos.
Mijn touwhalster:
Afbeelding
En mijn halster waar ik het over had, heb hem toch anders gemaakt dan dat ik had gezegd.
Afbeelding

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 10:41

Ik wil voor in de stallen ook hooinetjes maken, hoe moet dat? Idd vage foto, ziet er wel vaag mooi uit , maak je er ook nog een leuke pad onder of niet?

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 10:43

Leuke westernsetset anika, alleen wel jammer van de kwaliteit..
De laatste foto doet het trouwens niet bij mij..?

Vandaag al mijn tuig-maakspulletjes opgeruimd, foei wat een rommel zeg. Hebben jullie dat ook elke keer?
En de andalusiër merrie gescoort.

Wsl door PBL aangestoken met dekens maken, gister een hele lading dekentjes gemaakt :)
Trouwens nu ik aan dekens denk, waar is Shettepret eigenlijk gebleven? Heb haar al een hele poos niet meer gezien hier..

Verder nog een shettuigje gemaakt en nog een aantal hondenhalsbanden en hondenkussentjes voor de Golden Retiver reu van Schleich

En hoe spreken jullie Schleich eigenlijk uit?
Ik heb een hele poos altijd Sleis gezegt, mijn nichtje zei altijd Schleig dus ben ik het ook zo gaan uitspreken..
en jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 10:50

Ìk spreek schleich of als sleits of als schleig uit.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 10:58

Foto's Howrse?
Ziet er mooi uit Anika!!! Jammer dat de foto's er vaag uitzien.

Ik spreek het altijd uit als slijg... Ik heb een dekentje gemaakt, foto's komen later.
Ik ben aan het werken aan de wedstrijd van Daf.
Is het misschien een idee om een SchleichTopic te maken voor de wedstrijden? Want ik heb echt geen flauw idee welke wedstrijd nou dan afloopt en van wie de wedstrijd is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 11:44

Ik zeg altijd slijs! Ofzoiets:p
Trouwens, de lippizanerhengst heeft bij mij gewoon zwarte ogen, en een heel klein beetje wit aan de rand!
Leuk westernsetje anika! Maar dat paard... mijn quarter is veel donkerder bij zijn hoofd en hals en veel meer wit! Heb je deze gerepaint?
Haha, heb een oude vrachtwagen trailer gevonden. Kunnen 5 ponys in, heb er nu de 2 dartmoors in staan, de fjord, prewalski en de oude pinto ruin! Grote paarden passen er alleen in als ik de hekken in de vrachtwagen verplaats. Multifunctioneel :o
Een topic voor de wedstrijden lijkt me ook wel handig ja. Ik denk dat ik binnenkort ook eens mee doe, altijd leuk!

xNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 11:51

ik zeg altijd slijg. Mijn binnenbak is bijna klaar. Hij word vet mooi!!
er komt ook een solarium in en een zadelkamer echt vet leuk:D
ja een topic over wedstrijden lijkt mij ook wel leuk. Ik vind wedstrijden wel leuk :)

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 11:58

Ik zeg altijd slijg.

Nee, heb hem niet gerepaint, er kunnen wel eens wat verschillen tussen zitten, waar is de jouwe gemaakt? Bij mij in Portugal.

Zal wel een keer een betere foto maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 12:00

Ja, de mijne is in Duitsland gemaakt!
Bijna al mijn paarden zijn geloof ik in Duitsland gemaakt.
Is goed, jouwne heeft geloof ik ook een bredere bles dan die van mij, mijne heeft een vaag streepje :D

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 12:34

Horwse schreef:
Leuke westernsetset anika, alleen wel jammer van de kwaliteit..
De laatste foto doet het trouwens niet bij mij..?

Vandaag al mijn tuig-maakspulletjes opgeruimd, foei wat een rommel zeg. Hebben jullie dat ook elke keer?
En de andalusiër merrie gescoort.

Wsl door PBL aangestoken met dekens maken, gister een hele lading dekentjes gemaakt :)
Trouwens nu ik aan dekens denk, waar is Shettepret eigenlijk gebleven? Heb haar al een hele poos niet meer gezien hier..

Verder nog een shettuigje gemaakt en nog een aantal hondenhalsbanden en hondenkussentjes voor de Golden Retiver reu van Schleich

En hoe spreken jullie Schleich eigenlijk uit?
Ik heb een hele poos altijd Sleis gezegt, mijn nichtje zei altijd Schleig dus ben ik het ook zo gaan uitspreken..
en jullie?

Ik spreek het uit als slaig ofzo iets, moeilijk uit te leggen met woorden :') Mijn binnenbak is al in gebruik genomen door mijn paardjes /3

NinoForEver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 15:05

Ik zeg altijd slijg

Ben weer een beetje bezig geweest. Ik heb 2 halsters (1 gouden met groen bontje en een rode) en 2 dekentjes af (1 licht groen stofje met rood en een donkergroen vilten met goud)
Ik heb ook de plattegrond voor mijn stal/manege gemaakt op karton. Ik ga 48 stallen maken, een dressuur-bak, spring-bak (miss nog een bak maar dat weet ik nog niet) een ruime poetsplaats, een weiland en miss een paarden-zwembad maken.

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 15:08

Slijg :')

Promises

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 20:08

Wat een leuke dingen allemaal! Ik zeg vaak slijg of slajtsj xd

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 20:29

ik ben nu bezig aan het filmpje van al mijn paarden,
heb alle paardenrassen van de letter A nu gehad, (4 verschillende rassen: 24 paarden)
eens kijken hoever ik kom..

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 20:33

BalouArera, dat had ik een paar pagina's terug ook al gezegd, maar toen vond iedereen het volgens mij niet zo'n goed idee... := Ik heb vandaag helaas geen tijd gehad om te schleichen :n Sorry, heb het al een x gevraagd maar kreeg geen antwoord := : Hoe kan ik een hooinetje maken voor in de stal, of heeft iemand wat te koop? Het liefst van touw wat open kan ofzo, van zo'n vogelvetbolletje kan dat dan niet denk ik... Of zou ik gewoon wat in elkaar kunnen knopen? :)*

Promises

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:34

LoveSchleich, dat zou ik ook welmwillen weten! Mijn deken is mislukt.:(,, wel maak ik nu een gevingerhaakt halster.. :-)

Nik2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:58

Ik heb op YouTube een filmpje gevonden. Dan moet je naar zoek en dan schleich how to make hay(nets):?
En dan krijg je heel veel filmpjes! (wel in het Engels!) maar goed uitgelecht.
Ik heb er 1 gemaakt van een vogel bolletje! En dat lukt goed! :j :j

Promises

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:14

heb je misschien foto's?

halster is bijna af!

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:52

Maandag ga ik naar de lapjesmarkt in apeldoorn om nieuw leer te kopen!! Ik ga dan ook lekker naar de wammus, Ik zal dan wel weer terug komen met paarden waar ik niet eens naar op zoek was, heb ik altijd haha.

iloveyoujoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 16:36

haha wat een grappige topic!! ik ga deze ook volgen!! ik maak ook halstertjes enzo... maar ik ben niet zo goed als jullie... en ik denk dat ik ook ga repainten... ik maak wel even een nieuwe topic aan. daar kunnen jullie mij wel volgen in mijn eerste repaint!!