Hallo allemaal,, ik heb een pony van 1.46 en ik ben zelf 1.83, met hele lange benen. Het is dus gewoon overduidelijk dat ik echt niet meer op mijn pony pas. Ik rijd best veel wedstrijden en het ziet er gewoon niet meer uit. Maar het belangrijkste is dat het voor de pony helemaal niet goed is. Ik kan niet goed op hem zitten meer en hij gaat constant in verzet, mijn ouders zeggen dan gewoon dat ik hem teveel laat werken maar dat is al gelijk als ik op hem ga zitten, en het is niet dat ik geen ervaring ofzo heb en van alles verkeerd doe want ik heb tot vorig jaar met mijn grote e pony in de Z2 gereden. Het grootste probleem is dus dat mijn ouders vinden dat ik maar gewooon op de d pony moet door rijden en na dit jaar maar recreatief moet gaam rijden, dat is helemaal niet wt ik wil, ik wil gewoon graag weer verder op een Paard waar ik op pas en dat mijn pony een goed tehuis krojgt waar een kleiner iemand nog plezier van hem kan hebben, dat is voor hem ook veel fijner. Hebben jullie een idee hoe ik tot mijn ouders door kan dringen dat dit echt niet meer kan?