heeft iemand een foto van de clydesdale ruin die ik op mijn site kan zetten? en ook van de oude fries uit 1998?
die heb ik allebei maar dan moet je wachten tot 22 juli dan kan ik pas weer fotos maken...
Stephaniexh
Geplaatst: 07-07-11 18:44
Bonjoy schreef:
Appeltjes is echt oefenen, oefenen, oefenen!
Haha, jaa indd. Ik heb het net geprobeerd, ik heb ook foto's , maar die zet ik er vanaaf wel op! Dat heb ik wel geoefend op een 'oefenmodel'. Dat is mijn hannoveraan met die zelfgemaakte manen. Die manen haal ik eraf, die vind ik echt verschrikkelijk! Maar die hannoveraan stond al zo lang stil, dus ik d8, kan ik haar wel als oefenmodel gebruiken .
lalalauraaax
Geplaatst: 07-07-11 19:06
hee k ben er weer na een hele lange tijd laatste keer dat k hier ben geweest was in deel 2
welkom terug lautje Pip, Ik vind Leaf een leuk elfenpaardje! Echt schattig! MyLittleLove en Roosje, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten
Ik had op mp ook een aantal paarden zien staan, maar die persoon daar denkt dat hij er de nieuwprijs (van 8 euro per stuk) nog wel voor kan krijgen.. tsja, dream on. Ik hoef ze niet persé, heb de meesten toch al en bovendien koop ik ze hier voor 5 euro per stuk..
ik wil ook gaan repainten weet iemand een model wie makelijk te repainten is ? en welke verf kan ik het beste gebruiken?
ThinkAgain
Geplaatst: 07-07-11 19:57
Joyce, jouw Ironic was ook de Dartmoor toch? Vind het ook echt een leuk model, een van de leukere van de nieuwe serie Lautje, alle modellen die een beetje een simpele houding hebben en niet teveel moeilijk haar zijn goed te repainten. Tinker is misschien wat minder geschikt om mee te beginnen, maar bijv een haflinger, quarter, paint.. verzin het maar. Ik verf zelf met Amsterdam, is niet duur en werkt goed