Ik houd het nog wel bij rijden want hij vind het gewoon echt super, je zou hem eens moeten zien! Maargoed geen gezeur hier meer over verder, ook niet van mijn kant. Goofy word gewoon vaak goed gecotroleerd en dan weet ik zeker dat hij gezond blijft. want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. En dat hij het leuk vind om zo een keer per week of een keer in de twee weken een rondje buiten te stappen. (en miss. een klein galopje) hih.
Ohja en mijn planning, houd ik me niet helemaal aan hoor! ik vind het gewoon leuk te bedenken wat ik allemaal kan doen.
ik denk dat ze het nu wel weet, zullen we niet weer verder gaan met die discussie ? vanaf deze kant van onze computers krijgen wij haar toch niet naar wat wij willen.
xStephanie
Geplaatst: 27-09-10 21:13
Nou, discussie dan oko echt afgelopen is het niet? Iemand nog een foto van een paard? Dan kunnen we weer on-topic gaan
Ik zeg net ff ontopic Heb geen aandacht nodig hoor! hih
xMarloes
Geplaatst: 27-09-10 21:17
Geplaatst: 27-09-10 21:28
Nuo kom op zeg! Gewoon maar weer eventjes on-topic hoor! Ik zal dan maar eventjes een foto plaatsen van mij en Bonnie: Bonnie is een rasechte haflinger van ik weet niet hoe groot.. en ik ben 1.72 en bijna 62 kilo..
even offtopic @ Bionda: Het is enit eens een setje maar gewoon een dekje met een dubbelgevouwen fleecedeken erover heen en dat hoofdstel is idd wel leuk ja:) En ik ben ook helemaal in stijl