Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
purkie schreef:xmiloux1 schreef:Ik denk dat we niet meer op deze beste man moeten ingaan aangezien dat dit niet serieus kan zijn.
doe niet zo raar zeg!![]()
zo vreemd is het vraagstuk toch niet?
Kan een ruiter 1.74 cm. nog op een fatsoenlijke manier te pony? Of ben je dan te lang?

purkie schreef:xmiloux1 schreef:Ik denk dat we niet meer op deze beste man moeten ingaan aangezien dat dit niet serieus kan zijn.
doe niet zo raar zeg!![]()
zo vreemd is het vraagstuk toch niet?
Kan een ruiter 1.74 cm. nog op een fatsoenlijke manier te pony? Of ben je dan te lang?
Kleinester schreef:Nee dat is niet vreemd nee, maar het is wel vreemd als je vraagt
Kan een ruiter 1.74 cm. nog op een fatsoenlijke manier te shetlander
Want dat kan dus niet

xAylie schreef:ik ben even weg & ik las die discussie terug & sorry ik ging helemaal kapot.
gelukkig was het een grapje, want als je dat echt meende ..
op een E pony moet wel gaan lukken, ik ben zelf 1.73 & op een pony van 1.40 lukt mij net, kleiner ga ik dus ook niet.
& dan ga ik ook mee met de forsere paardjes, haflingers, fjorden etc, hoe leuk je welshjes ofz nog vind, is niet zo'n goeie keuze die zijn al gauw te klein & wss ook te smal gebouwd.
succes?
(en dan moet ik er zelf op heh)
haha mooi dat je er wat van opgestoken hebt, hopelijk vind je een leuke mooie pony ronde de 1.50 haha

Zeker gezien het type kan dit best passen, toch? Marigold schreef:Purky, als je over wilt gaan op een pony, en welshjes mooi vind, dan is de Welsh Cob het antwoord voor jou.
prachtige pony's, mooi formaat, sterk en een stoere uitstraling.
purkie schreef:Marigold schreef:Purky, als je over wilt gaan op een pony, en welshjes mooi vind, dan is de Welsh Cob het antwoord voor jou.
![]()
![]()
die zijn wel errrrg stoer heh?
zal mij er eens in verdiepen, ik dacht eigenlijk dat die voor de kar waren![]()
(sorry)
zijn die geschikt voor het zwaardere dressuurwerk?

purkie schreef:Marigold schreef:Purky, als je over wilt gaan op een pony, en welshjes mooi vind, dan is de Welsh Cob het antwoord voor jou.
![]()
![]()
die zijn wel errrrg stoer heh?
zal mij er eens in verdiepen, ik dacht eigenlijk dat die voor de kar waren![]()
(sorry)
zijn die geschikt voor het zwaardere dressuurwerk?