Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KoudbloedKim schreef:arsiana_: Past nog net.
Ze zou wel haar beugels wat langer kunnen doen.
Mag ik vragen wat voor ras de pony is?

arsiana_ schreef:ja voor deze reacties had ik dus al schrik.
Toen we hem kochten deed hij dit al, zelfs als je de teugels gewoon nog maar aannam, wat ik dus al raar vond.
en zelfs als je dan je teugels gewoon los laat hagen houdt hij het nog steed zo de eerste 10 seconden.
ik vindt het zelf ook zielig, maar het is niet niks om zoiets af te leren.
gelukkig doet hij dit alleen in stilstand.

kaatje89 schreef:Tis idd een apart ding, iig niet 1 die ik eerder heb gezien qua bouw enzo
missblondie schreef:arsiana_ schreef:ja voor deze reacties had ik dus al schrik.
Toen we hem kochten deed hij dit al, zelfs als je de teugels gewoon nog maar aannam, wat ik dus al raar vond.
en zelfs als je dan je teugels gewoon los laat hagen houdt hij het nog steed zo de eerste 10 seconden.
Oke, dat verklaart al weer een heleboel
Ik dacht dat je zusje hem zo trok.
Sorry voor mijn vorige berichtje dan, die verwijder ik!

arsiana_ schreef:ja voor deze reacties had ik dus al schrik.
kaatje89 schreef:arsiana_ schreef:ja voor deze reacties had ik dus al schrik.
Zoiets heb ik ook gezien bij een pony die ik wel ken... Die is constant in de krul getrokken (door allerlei bijzetdingen) toen hij bij een handelaar eindigde.. Kon de teugels helemaal losgooien, maar die pony bleef in de krul lopen... Goed vooruit rijden hielp bij die pony, op een gegeven leek het wel of er een lichtje ging branden, dat hij dus niet meer vastgeknoopt zat...
Is wel raar dat ie zo doet en alleen in stilstand..

xMarloes schreef:Ik zie in dat hoofdje ook wel een beetje iets van arabier, het is echt een aparte pony, maar ik vindt het wel mooi! denk dat ze heerlijk smal zit!