Ik vroeg me overigens af of dit paard zeldzaam is, aangezien hij op ebay er veel voor 20,- erop staat.

Erg leuk overigens wat jullie allemaal doen, met de zadeltjes maken en het repainten. Nog nooit zo aangedacht dat je dat ook kon doen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_xrose schreef:shadowismy schreef:kan schleich tegen water @_xrose ben bezig met showtuig alleen die kwastjes lukken niet zijn diamanten ook goed @irisjuhhhh
Opzich wel ja, alleen de verf ging er bij mij af. Die orka's en dolfijnen die je er van hebt kunnen wel gewoon tegen water, voor zover ik me herinner.
_xrose schreef:shadowismy schreef:kan schleich tegen water @_xrose ben bezig met showtuig alleen die kwastjes lukken niet zijn diamanten ook goed @irisjuhhhh
Opzich wel ja, alleen de verf ging er bij mij af. Die orka's en dolfijnen die je er van hebt kunnen wel gewoon tegen water, voor zover ik me herinner.
schleich15 schreef:Yay weer wat spul geknutseld voor mn paarden yay kzal straks foto doen
shadowismy schreef:loveottje schreef:Omdat er niemand had gereaggeerd op mijn vorige vraag : wat zouden jullie ervan vinden om eens zelfgemaakt tuig te ruilen ?
hey lovelottje ik zou wel willen maar mag niet van me ouders jammer hehoop dat je het niet al te erg vind xx p.s heeft toch iemand gereageerd xd