Bedoel het niet zo ehhmn hoe zeg je dat kasoones achtig zeg niet dat ik heel goed kan rijden enzo maar gewoon op me eigen gevoel met 1 teugel in plaast van 2.
Zeg het alleen voor dat mensen gaan praten of iets
Maar iedereen bedankt voor de reactie's paard was toen ie net kwam nog iets dunner daar door leek ik nog groter we zijn nu bezig met hem met spieren op te bouwen en zijn hoofd mooi naar beneden te krijgen. En straks lijk ik niet te groot paard is 1.58 en ik 1.65
Het is ook niet de bedoeling om te beoordelen op rijhouding en tuigage
Ik denk dat ze bedoeld omdat t hoofd door de hulpteugel zo naar beneden lijkt op de foto (zeg niet dat t de oorzaak is maar dat het zo lijkt) dat daarom misschien t beeld vertekent of ze past of niet
Ik vind persoonlijk t bovenlichaam te lang, te zwaar zal ze niet zijn maar voor t welbekende plaatje vind ikt te groot. 2e foto is niet te beoordelen is van de voorkant en slecht te zien.
danitiapuck schreef:
- Geen spring foto's of foto's van de voorkant.
Staat ook in de regels van t forum
Anoniem
Geplaatst: 30-10-12 11:49
Horwse -> kan nog wel, maar beugels langer loveblacky99 -> past yellowtje8 -> past manonfleur -> pastte nog, maar niet meer voor lang liliekska -> wat aan lange kant, maar het kan nog (net) trysteffy -> past Lizzykizzx -> eerste vind ik aan lange kant, 2de is moeilijk te beoordelen