Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 17:37

SanneLeoni schreef:
Palmbierlove schreef:
sanne ik zag op marktplaats een advertentie van jou van een westernhoofdstel, die is ook erg leuk!

Wat grappig dat je die al gezien hebt! Ik wil de foto nog gaan uploaden voor bokt,
maar het is er tot nu toe nog niet van gekomen :)

Ik had het ook al zien staan! Hij is er mooi geworden zeg!!
Ik vind zoiezo het niveau en precisie (hoe je t ook schrijft) steeds hoger worden op dit topic! Erg fijn!

daf3

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 17:51

Leuk halster!
Denk er eventjes aan... Je kan tot en met vandaag nog je verhaal bij mij inleveren! Morgen uitslag! Ik mis er nog heel veel...... :(

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:02

Wiekenmeisje schreef:
Palmbierlove schreef:
sanne ik zag op marktplaats een advertentie van jou van een westernhoofdstel, die is ook erg leuk!

Ik had het ook al zien staan! Hij is er mooi geworden zeg!!
Ik vind zoiezo het niveau en precisie (hoe je t ook schrijft) steeds hoger worden op dit topic! Erg fijn!

Nou, omdat velen zich misschien gaan afvragen waar we het over hebben, heb ik 2 foto's van de 10 halsters/hoofdstellen even ge-uploaded. Logo heb ik er gewoon maar even snel opgezet, dit is namelijk niet het logo wat ik normaal op mijn website gebruik.

Afbeelding

Afbeelding
Het bit zit niet helemaal goed tegen de mond aan.
Dit met name doordat ik geen geduld meer had om dat plakspul erop te smeren.

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:05

@sanneleoni:wauw zelf gemaakt?heb echt respect :j
@carmen99:mooi halster!

heeft iemand nog ideeen om iets te maken.... :#
want ik wil weer aan het schleich en heb niet zo'n goed idee :o

ik hoop dat er wat reacties komen!

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:07

Wow Sanne!
Ik heb echt respect! Je maakt alles zo mooi ;) En alles is zo mooi dun geknipt. Waar heb jij dat leer vandaan? Sorry :P

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:13

Sanne, mooi hoofdstel, het western hoofdstel staat de lusitano erg goed!

Telpeva, ik vind je zadels echt super goed gemaakt, ga zo door! Waar is de respect knop ? :D.

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:19

@ SanneLeoni: Leuk, vooral het westernhoofdstel is erg leuk!
@ Telpeva: Supermooi zadel! Echt wauw.

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:25

Haha, Ik heb mijn prijs van @PalmBierLove ook binnen gekregen!
Heb ze al ff bij me paardjes omgedaan!
Dit is het resultaat!
Afbeelding

Die kwastjes die aan het show halster zitten is ook echt iets voor western tuigage..
Ik heb kwastjes aan mijn hoofstel zitten nammelijk!
Zal volgende week wel eens een foto maken!
(Dik klein paardje met mega veel haar)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:26

Nienke98 schreef:
@ telpeva mooi zadel!!
Mijn halstertje is zo goed als af, moet er alleen nog een halster touw bij maken maar ik kan daar het goede materiaal niet voor vinden. Ik wil er nog foto's opzetten maar ik krijg het halster niet scherp in bild weet iemand hoe je dat afkanstellen zegmaar dat de achtergrond wazig is?

:+ Ik heb misschien wel een leuk iedeetje maar ik wil jullie mening horen.
Ik heb heel handig plak klitteband, die blijft gewoon aan stof plakken hoef je niet vast te maken :+ Dus ik dacht aan het halster zet ik aan iedere kant een heel klein stukje klitteband, Vervolgens knip ik een strookje van dat dikke soort bont stof en daar zet ik ook klitteband aan, dan kan je die er oplakken, en er ook weer afhalen. dus ik heb nu een zwart halster, op dat stuk boven zijn oren (hoe heet die riem ofzo?) kun je dan dat bond zetten of een ander soort stof en kleur, dit kan je dus ook bij dekens doen...
Leuk idee? misschien een beetje onduidelijk :o

Ik had trouwens nog een vraagje, bij repainten kun je bijv de stand van de hals of hoofd veranderen maar dan gaat dat hele paard toch stuk?

ik zal het niet doen met het klitte band. het is te klein en dat plak klitte band gaat er binnen 10 sec af.

ga vanavond zaldeltjes maken

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:29

Ik heb mn prijs van pbl geloof ik nog niet binnen... maar als ik hem heb stuur ik gelijk een foto!

Ben nu al mijn schleich-troep aan het opruimen, (in opdracht van mijn moeder) jeetje wat een rotzooi, maar eigenlijk is het nutteloos, want ik ga zo toch weer verder op mn eigen kamer whaahaha _/-\o_ :')

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:32

Ik heb mijn showhalster van PBL ook binnen gekregen. hij is echt heel mooi BEDANKT! ik maak zo wel even snel een foto.

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 18:32

leuk Wiekenmeisje!
het hoofdstel staat ook mooi op Satchmo :)
en het showhalster past mooi bij de nieuwe ijslander merrie, beter dan bij de töltende ;)
gaat dinsdag misschien maar eens kijken voor de nieuwe ijslander

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:34

SanneLeoni: Allereerst gefelicitaart met 1000 posts Afbeelding!
Ben je in de mood voor opbouwende kritiek? Ik spot wel een paar 'foutjes' in de hoofdstellen, bij het engelse hoofdstel mis ik bakstukken (tenzij je die expres weg hebt gelaten) en zit het riempje bijna in een oog. Teugels ogen ook wat kort (kan door de foto komen) waardoor het op een paard met dikkere hals of manen niet zal passen. Verder vind ik hem super in verhouding, netjes gedaan!

Wiekenmeisje, als je foto's gaat maken van je hoofdstel, zou je die dan lekker groot en vanuit een paar verschillende hoeken kunnen fotograferen? Dan heb ik materiaal om van af te kijken :+ :D

Leuk om alle show halstertjes te zien van Palmbierlove, ik vind ze erg schattig! heb echt vet spijt dat ik niet mee heb gedaan aan de wedstrijd -O-

En iedereen: bedankt voor de lieve berichtjes :+: ben erg blij dat jullie mijn zadel leuk vinden!

Suzie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:38

@ sanne gefeli je hebt 1000 berichten!!!

ik ben bezig met een deken voor m'n lievelings Schleich pony Metallic (alleen de voor singels nog, maar het lint is van een vriendinnetje en dat wat bij mij ligt is op |o )
Afbeelding

Hier alle foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=YKSDHYA3

en dit is mijn vitrinekast!!! :j
Afbeelding

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:40

dankje wel palmbier!!!!
ik zal zo snele mogekijk een mooie foto sturen!!!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 19:10

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 22:35

@sanne mooi gedaan zeg vooral je westenhoofdstel vind ik gaaf! alleen zit idd de gesp van je engelse hoofstel wat dicht op het oog.

oh balen dat ik niet mee kon doen aan de wedstrijd van palmbier die halstertjes zijn leuk geworden zeg!

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 22:56

@Sanne: Die is mooi zeg! alleen idd. zit de gesp dicht nogal dicht op het oog...
@Telpeva: Ben helemaal weg van dat bling-bling! :o Vind het echt zo mooi!
@Daf3: Is mijn verhaaltje nu wel aangekomen? ik heb hem net verzonden als het goed is...
@suzie: Mooie deken zeg! Zit er wel een voorsluiting aan? :+

Iederen trouwens bedankt voor alle complimentjes op stal & rijset. :))
Heb van mijn moeder 3 lappen leer, (2x bruin 1x zwart.) en nog hele leuke stofjes uit de lappenmand! (fleece, stof, voering, fluweel etc.) Super leuke patroontjes zitten er tussen, heb al zowizo 3 á 4 dekens gemaakt.... Waaronder 1 met voering, meer zo'n regen/winterdeken laat maar zeggen. Lijkt net echt.

Mooie halstertjes @PBL, had ik toch maar meegedaan :\
Ook zonder die halsters zal ik wel graag meegedaan hebben hoor, maar ik had het nogal druk...

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:14

.
Laatst bijgewerkt door Nienke98 op 21-03-24 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:24

Nienke98 schreef:
Heb een paar vraagjes
1Hoe maken jullie het halster vast? ik doe het telkens met naald en draad maar dat is een gepruts zeg!!
2Hoe maak je van die scherpe foto's dat alle detais van het halster bijv te zien zijn?

1.Lijm :j Mij niet gezien, dat gepriegel met naald en draad! geef mij maar een potje lijm. :')
2.Ehh... Weet ik niet.. (erg hé?) :') Dat zal ik eerlijk gezegd, ook wel willen weten.

Ps: is dit een oneliner of..? Sorry, ben even in de war..

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:50

met een goede camera en die niet bovenop je model houden maar op een afstandje een een rustige achtergrond (bijv een vel papier, muur of iets anders wat 1 kleur heeft)

iemand hier ervaring met tacky glue heb die gekocht bij pipoos maar die is wit ipv doorzichtig is dat een beetje goede lijm en droogt die snel?

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 00:01

.
Laatst bijgewerkt door Nienke98 op 21-03-24 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

zotte_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 00:08

heeej ik ben nieuw hier en ik spaar ook schleich heb niet zo een groote colectie maar ja ;p
ik ben in het echt bevriend met horseloverzz
en ik ben in het echt oook mega tof,grappig en leuk!!!! ;p
maar ja dan is dit een onliner ofzo dus met vragen pbtje je mag alles vragen ;p
dus nu maar ontopic :
@wiekenmeisje : mooi kopstuk (van pbl ;p) past super goed bij satchimo (of hoe het ook wordt geschreven
:D )
@suzie99 : mooi dekentje past goed bij model ;p
@ sanneleoni : mooie kopstukken met dat van western is dat met kauwgom vastgemaakt ?? ;p :D
doei xxx zotte_x /3 /3 /3 ;p :#

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 00:35

welkom zotte!

dank jullie voor de complimenten op mijn showhalsters,
ik vind ze zelf ook heel leuk ;)
zit al te verzinnen over een nieuwe wedstrijd met nieuwe prijzen, maar dat gaat nog wel een tijdje duren hoor ;)

voor mezelf ook nog 4 showhalsters gemaakt,
en eentje als setje met een deken,
ik zal daar morgen foto's van maken..
ik wilde er ook nog een horsebead bij maken, alleen heb niet de juiste kleur kralen..

@ shettepret nu waardeer ik jouw dekens nog veel meer,
heb echt zitten rommelen met de sluitingen,
uiteindelijk de singels anders gemaakt..

@ suzie ik vind jouw deken ook al erg mooi!

voor mijn showhalsters gebruik ik ook naald en draad,
voor mijn gewone halsters gebruik ik secondelijm
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 04-03-12 00:54, in het totaal 3 keer bewerkt

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 00:37

Telpeva schreef:
SanneLeoni: Allereerst gefelicitaart met 1000 posts Afbeelding!
Ben je in de mood voor opbouwende kritiek? Ik spot wel een paar 'foutjes' in de hoofdstellen, bij het engelse hoofdstel mis ik bakstukken (tenzij je die expres weg hebt gelaten) en zit het riempje bijna in een oog. Teugels ogen ook wat kort (kan door de foto komen) waardoor het op een paard met dikkere hals of manen niet zal passen. Verder vind ik hem super in verhouding, netjes gedaan!

Dat je het is opgevallen dat ik 1000 posts heb geplaatst :') Bedankt voor je advies! Ik heb me zo met de achtergrond van de foto bezig gehouden dat ik helemaal niet heb gezien dat het hele engelse hoofdstel niet ''netjes'' om het hoofd van het paard heen zit!

De bakstukken heb ik expres weggelaten, maar dat het riempje bijna in het oog zit is een slordigheids foutje van mijzelf... :o Ik heb het hoofdstel gewoon niet netjes om het hoofd heen gedaan, aangezien hij nu helemaal niet zo zit! (heb dit meteen even gecontroleerd en je kunt hem verstellen) Ik zal morgen even een nieuwe foto maken waar hij wel netjes om het hoofd heen zit.

Tevens zit hij aan de bovenkant ook verkeerd. Ik had namelijk een soort van ''kruising'' gemaakt, waardoor je niet in de knoop komt. (verdere uitleg hierover geef ik wel zodra de nieuwe foto er is) :+