Een mooi plaatje is het niet sorry.. Je bovenlichaam lijkt net zo groot als de pony haar hele lichaam van hoef tot schoft, maar als je hem/haar niet uit evenwicht brengt past het denk ik nog wel.
Het lijkt alsof je er te groot voor bent. Ik vind het er een beetje raar uitzien.
xBontfire
Geplaatst: 06-10-11 18:08
Mijny schreef:
Het lijkt alsof je er te groot voor bent. Ik vind het er een beetje raar uitzien.
Idd dat bedoel ik met mijn warrige verhaal dus ook
Janine001
Geplaatst: 06-10-11 18:17
@Kelszz_; Past net. Maar het lijkt net, nu of ik je die kritiek gaf. Wat niet zo is
Kelszz_
Geplaatst: 06-10-11 18:18
Haha, naja mijn bovenlichaam is niet zo groot maar ik vind het goed dat je het probeert te verwoorden (: Op het moment gaan we alleen maar samen het bos in, lekker ontspannen ritje. En zo nu en dan een keertje in de bak. Meer wil ik haar dan ook niet meer aan doen (: Maar het is en blijft dan stiekem toch mijn toppertje (: bedankt voor de complimentjes!
Edit; haha, gefeliciteerd!
Janine001
Geplaatst: 06-10-11 18:25
Dankje, maar ik bedoelde wat boven je foto had geplaatst.
Citaat:
Nogmaals, omdat ik hem toen plaatste en er veel kritiek op mijn bovenganger was en ik daardoor geen echte mening kreeg.
Leek net of ik het was, want ik was je bovenganger
Haha, nee hoor (: Ik had deze foto eerder in het topic gezet, maar toen was er ongeveer een pagina ervoor een meisje neer gezet, alleen daar kwamen steeds reactie's op terwijl ik overgeslagen werd. Niet op jou bedoelt dus (:
Vind het wel passen, maar je bovenlijf lijkt wel wat lang, maar zolang je je pony niet uit balans brengt kan het nog. Al is het plaatje niet heel mooi meer. Maar het kan nog wel
Graag op een fatsoenlijke en respectvolle manier reageren. Het is niet nodig om persoonlijk te worden, daar hebben we de pbknop voor uitgevonden. Offtopic reacties zijn verwijderd. Bedankt voor de medewerking.