Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponylies schreef:haflinger past fjord word ik niet vrolijk van
paardengek_8 schreef:ponylies schreef:haflinger past fjord word ik niet vrolijk van
Waarom zou een zwaarder persoon niet op een haflinger of een fjord mogen rijden.
Ze trekken wel een hele huifkar met 40 mensen in, maar ze zouden zo gezegt dan geen zwaarder persoon kunnen dragen??????
Het worden niet voor niets 'paarden' genoemd, omdat iedereen er op kan rijden ook volwassenen, en het ziet er trouwens een mooie stevige fjord uit, dus die kan dat makkelijk hebben.
paardengek_8 schreef:ponylies schreef:haflinger past fjord word ik niet vrolijk van
Waarom zou een zwaarder persoon niet op een haflinger of een fjord mogen rijden.
Ze trekken wel een hele huifkar met 40 mensen in, maar ze zouden zo gezegt dan geen zwaarder persoon kunnen dragen??????
Het worden niet voor niets 'paarden' genoemd, omdat iedereen er op kan rijden ook volwassenen, en het ziet er trouwens een mooie stevige fjord uit, dus die kan dat makkelijk hebben.
Citaat:Past, paar waarom zeggen jullie tegen alle hafingers dat het past en dat ze sterk genoeg zijn en bij mij ow past niet.past nuet dat
suikermeisje schreef:paardengek_8 schreef:
een kar trekken is heel anders dan een zwaar persoon dragen!
als je erop zit, zit je op zijn rug, als hij een zware kar trekt, wat ook helemaal niet goed is soms en veelste zwaar, belasten ze hun rug helemaal niet, pony hangt dan gewoon zijn eigen gewicht in de kar en loopt zo langzaam vooruit, hij hoeft de marathon niet te winnen met zo'n kar!