Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SanneLeoni schreef:Och, dat is best wel veel gedoe inderdaad! Ik heb van de week ook iets aan iemand uit België verkocht en de verzendkosten lopen meteen op. Ook moet je een bepaalde code van je pinpas geven voordat je het kunt overmaken.. ik weet niet meer hoe die code heet... maar dat zoek ik wel even uit
koosie schreef:SanneLeoni schreef:Och, dat is best wel veel gedoe inderdaad! Ik heb van de week ook iets aan iemand uit België verkocht en de verzendkosten lopen meteen op. Ook moet je een bepaalde code van je pinpas geven voordat je het kunt overmaken.. ik weet niet meer hoe die code heet... maar dat zoek ik wel even uit
iban code denk ik
riekie15 schreef:is er ook een breyer topic? want ik wil eigenlijk wel meer soorten paardjes sparen/kopen maar weet verder geen namen dan schleich en breyer maar breyers zijn zo duur =/ 40euro per paard somigge zelf 50 hoorde ik
furyke schreef:riekie15 schreef:is er ook een breyer topic? want ik wil eigenlijk wel meer soorten paardjes sparen/kopen maar weet verder geen namen dan schleich en breyer maar breyers zijn zo duur =/ 40euro per paard somigge zelf 50 hoorde ik
ik ken geen breyer topic, maar heb me er ook nog niet zo in verdiept.
is toch niet zo mijn ding.
verdere merken: bullyland en safari.
hoewel die laatse niet goed in nl te koop is geloof ik.
pff 130 voor de fjord is wel erg veel!
koosie schreef:Quetzal schreef:Ik denk dat ik het verkooptopic ga houden op de paarden waarin meer dan 1 persoon in geïnteresseerd is.. Dit gezien de verzendkosten e.d. (tenzij ze met meerdere tegelijk gaan)
Dat lijkt me het meest praktisch
je kunt ze ook op marktplaats zetten
carmen99 schreef:ik heb ook laatst 2 halsters gekocht vor de pinto hengst en de tenessee walker hengst. ze zijn nog niet aangekomen.
jeetje, wat is 130 euro voor een schleich paardje duur!
hmmm, wat is breyer eingelijk?
verzendkosten zijn inderdaad heel duur.