Ik ben niet zo heel actief op bokt, ook zeker niet in dit topic.
Maar ben wel benieuwd wat jullie van deze 2 meisjes op mijn shet vinden.
Dit is voor 1x in de week het vaste ruitertje van mijn shet. Het meisje is 6jaar en heeft nu 7keer gereden, echt een beginnertje dus. Echt rijden doen we natuurlijk niet, gewoon lekker spelenderwijs wat rond hobbelen

Dit meisje is de verzorger van mijn shet, zij komt 1/2x in de week. Rijden doet ze normaal niet, ze komt eigenlijk echt voor de verzorging. Ze heeft er 1x even opgereden en daar is deze foto van, let niet teveel op haar houding. (dat kan soms best lastig zijn voor het eerst op een andere pony en dan ook nog op een hobbelende shet)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YPNDIN8M-D.jpg
Mijn omgeving zegt dat ze er nog wel leuk op kan rijden, misschien zelfs deze winter nog wel een keertje bixie? voor de ervaring van haar zelf en vooral ook de pony, zij is tenslotte ook nog maar 4.
Ik weet het niet, wat vinden jullie??
pony is zelf wat eenkennig, hiermee kan ik dus verklaren waarom ze bij het kleine meisje wat beter loopt dan het grote meisje. Het kleine meisje rijd elke week en voor de grotere was dit de 1e keer. Later liep ze bij het grotere meisje ook netjes rond.
Laatst bijgewerkt door apollootje op 12-07-10 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt