xMarloes schreef:ik heb wel lange benen..
uhm als die 47 is kan dat toch?
okay...1.40 cm is wel klein naar mijn idee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

loyce_ schreef:Uwhm ik vraag me af of hij wel wéét wat een shetlander is..
Maar goed idd ik zou gewoon een paardje blijven E-pony zou eventueel misschein ook wel kunnen

xmiloux1 schreef:Maar waarom zou jij op een shetlander willen rijden als een man van 1.73? Ik zou bij de paarden blijven, maar als je dan toch overstapt naar een pony kies dan een E-pony van 1.57 alhoewel dat ook niet meer mooi kan zijn voor 't plaatje.

DeEiken schreef:loyce_ schreef:Uwhm ik vraag me af of hij wel wéét wat een shetlander is..
Maar goed idd ik zou gewoon een paardje blijven E-pony zou eventueel misschein ook wel kunnen
Ik vraag me af of deze man wel logisch kan nadenken, aangezien hij denkt dat hij nog wel op een Welshje past.
En even serieus, als Purkie tenminste ook geen grap is
Ik denk aan Fjorden, Haflingers, Tinkers, IJslanders en hele forse en grote kruisingen, of anders kleine paarden
die eet ik wel op(Ik denk aan Fjorden, Haflingers, Tinkers, IJslanders en hele forse en grote kruisingen,)
DieL_Zor schreef:Ik denk dat dit eerlijk gezegd wel een grapje was(tenminste dat hoop ik)
Op een wat grove grote E-pony pas je met 1.74 vast wel
(Die talentvolle Shet heb ik trouwens wel staan)
purkie schreef:HEH! jee een mens kan geeneens een vraag stellen hier![]()
ben ik nou te groot voor een E-pony of niet??