Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze ziet er zelf aardig sterk uit, vind ik. Als je ziet dat ze het zelf niet leuk meer vind zou ik er gewoon lekker naast gaan wandelen. Zolang ze er zelf veel plezier in heeft, en jij niet veel zwaarder wordt/veel groeit, waarom niet?
)
Froexiie schreef:Zou het niet doen. Denk dat je te groot bent, waarom niet gewoon een D-/E-pony?

SuperAssie schreef:Froexiie schreef:Zou het niet doen. Denk dat je te groot bent, waarom niet gewoon een D-/E-pony?
Omdat die een beetje heel duur zijn![]()
En ik mag geen pony van mijn ouders, alleen als ik het zelf betaal. En ik denk dat ik voordat ik 2000 euro bij elkaar heb, de lol er al weer af is voor een eigen paard.
En daarmee bedoel ik niet dat als ik nu een goedkope koop dat ik over een jaar of 2 al zoiets heb van; ik ga hem verkopen.
En wegens privéredenen wil ik ook vooral een pony waarmee er een klik zit, zodat ik tegen hem/haar kan praten, want die zegt toch niks terug, en zodat ik me weer opgelucht voel als ik iets heb om over te praten maar niemand wil luisteren, of ik het niemand kan vertellen..

astridelise schreef:Ja, de laatste 2 passen nog.
Eleandra, ergens in Spanje met een Andalusier? ( is off-topic, ik weet het ).
Dus je zat 1x goed en de andere keer in de buurt.