oftopic: ilovehorsesx Je gaat naar www.tinypic.com Je bladerd en dan staat daaronder verklein, Daar vul je 640x480 Dan op upload en dan klik je even later op de verkleinde afbeelding, En Voila!
StillAngel
Geplaatst: 08-02-09 15:05
Sprietlover ik vind je net nog passen maar misschien komt dat wel omdat je beugels zo kort zijn het lijkt wel alsof er enorm veel spanning is tussen jullie
sprietlover, het past nog wel maar hoe oud is die pony?? en zoals je zelf ook al zij niet zo'n sjarmante foto
Melvern
Geplaatst: 08-02-09 16:30
Wat vinden jullie hiervan??
De foto's zijn niet heel super duidelijk, hopelijk kunnen jullie er toch iets van zien. Pony is een net 4 jarige met een stokmaat van 1,43, ik ben 1,65 lang en weeg 44 kg ongeveer... Ik heb het idee zelf wat te lang te zijn ookal vindt ik het beeld van mijn vriendin op de pony die langer is totaal niet storend
Ik ben toch ook wel benieuwd, ik ben 1,70 m en weeg 48 kilo (ik weet dat ik te licht ben:P) ik rijd momenteel niet meer op mijn pony, omdat ze in de galop telkens ging bokken en mensen zeiden dat ik dan waarschijnlijk te groot was voor mijn pony. dus ik ben wel even benieuwd wat jullie nu zeggen.
oke.. haha, ik weet niet precies zn stokmaat, maar ik rijd er momenteel ook niet meer op, waarschijnlijk verkopen we haar zowiezo, omdat ze vooral in de winter te weinig beweging krijgt doordat ik niet op haar kan rijden en ermee wandelen is nou ook niet bepaald een succes. Kan ik haar beter een leuke plek gunnen waar kleine kindjes van haar kunnen genieten.. Mijn moeder wil ook nog een ander paard erbij voor haarzelf, dus dan is dat miss beter